jetting blaster
-
Obsession
- Quadrider

- Contacteer:
jetting blaster
Dan toch maar geen toomey maar het luchtfilterdeksel gaat er wel af maar kan iem mij heel gedetailleerd uitlegge wak moe doen want ik ken weinig van jetting.
Driving a Yamaha blaster
Zal wel zijn dat ie niet beter gaat als je niet rejetVincenzo schreef:welk nut heeft het van uw luchtfilterdeksel af te doen???
alleen maar wa meer lawaai en ge moet hem nie jetten als ge wilt doen kheb da ook eens geprobeert vroeger en da rijd evengoed...
greetz
Vincenzo
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Als je die kap eraf haalt kan ie meer lucht binnenzuigen. Als je hem dan niet meer benzine geeft dat heb je
a. vermogensverlies ipv winst
b. quad loopt te arm -> blok wordt warmer -> vastloper als je pech hebt.
Draai er een grotere sproeier in (mainjet) en dan zul je vermogenswinst hebben met je kap eraf terwijl de betrouwbaarheid behouden blijft.
a. vermogensverlies ipv winst
b. quad loopt te arm -> blok wordt warmer -> vastloper als je pech hebt.
Draai er een grotere sproeier in (mainjet) en dan zul je vermogenswinst hebben met je kap eraf terwijl de betrouwbaarheid behouden blijft.
Je kijkt welke sproeiermaat er nu insteekt, dan koop je er eentje een aantal maten groter (is beetje uitproberen, bijv een 5 maten groter als standaard), maak je carburateur open en dan wissel je ze om.
Stelt nix voor maar je moet wel weten waar alles zit enzo
(->werkplaatshandboek!!)
Over jetting staat veel info op het forum dus ik zou zeggen kijk eens rond en als het dan nog niet lukt vraag je het gewoon in dit topic.
Stelt nix voor maar je moet wel weten waar alles zit enzo
(->werkplaatshandboek!!)
Over jetting staat veel info op het forum dus ik zou zeggen kijk eens rond en als het dan nog niet lukt vraag je het gewoon in dit topic.
-
Vincenzo
- Quad Expert

standaard zit er 230 in als ik mij niet vergis.
je draait die 4 schoefjes aan het potje aan de onderkant van je carbu los, laar het zakken lat wel daar zin naft in.
dan zie je daar een koperkleurig langwerpige schroef zitten met e gaatje in da is de sproeier. neem dat witte plastiekje wat eroverzit eraf wissel de sproeier... plastiekje erop kapje ertrug op en testen maar
als ge nog iets moet weten vraag ma maar over het jetten zelf weet ik nieveel hab alleen maar ervaring met dfe mainjet
je draait die 4 schoefjes aan het potje aan de onderkant van je carbu los, laar het zakken lat wel daar zin naft in.
dan zie je daar een koperkleurig langwerpige schroef zitten met e gaatje in da is de sproeier. neem dat witte plastiekje wat eroverzit eraf wissel de sproeier... plastiekje erop kapje ertrug op en testen maar
als ge nog iets moet weten vraag ma maar over het jetten zelf weet ik nieveel hab alleen maar ervaring met dfe mainjet