Komt dit vaker voor?? Ik vind het erg vreemd voor een quad die maar een jaar oud is...
Ik ben nu aan het wachten op een nieuwe velg, die mijn dealer besteld heeft... Is dit garantie?

Als je kijkt naar hoe de velg gescheurd is lijkt het me indd ook dat deze velgen te vast zijn vastgedraaid..quad-racerrr schreef:heb je velgen zelf ooit eens eraf gehaald??
lijkt me dat deze te vast is gedraaid.
Als de dealer deze te vast heeft gedraaid zou die eigenlijk onder garantie moeten vallen..PeRReWePS schreef:Inderdaad veel te vast (veel te veel NM aangetrokken)
Normaal geen garantie....
Ik denk dat die de velgen met de luchthamer heeft vastgezet maar ik had toch ergens gehoord dat dit uit den boze was bij quadvelgen...?quad-racerrr schreef:hier werd verder niks over gezegt??
jij hebt hier zelf ook niks over gezegt?
Weet je waarme hij de velgen vast zette?
voor het zekere heb ik een momentsleutel aangeschaft weet ik zeker dat het goed isquad-racerrr schreef:idd. gewoon met de hand is het beste
Dit zal heus onder de garantie vallen. want als hij de enigste is die ze vast zet. en eraf haalt.
PS: vraag eerst wanneer je er na toe gaat of belt hoe hij de banden vast zet
mocht hij zeggen dat hij dat met een luchttol of ander lucht gereedschap, dan weet je meteen waar het probleem ligt.
zegt hij dat het gewoon met de ratel gaat. kan je zo nog altijd je probleem uitleggen, ( waarvan hij afweet zoals je zegt )
en dat ze te strak zijn aangedraaid. Als het een beetje dealer is zal hij ze wel onder de garantie doen, of een heel goed aanbod doen.