PREDATOR
- cyberdrone
- Quadracer
Re: PREDATOR
Dat ziet er leuk speelgoed uit, wat is dat voor iets ? wat een motor zit daaronder ? gehomologeerd ?
Laatst gewijzigd door cyberdrone op wo 21 jan, 2009 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
wow prachtig speelgoed!
daar wil ik ook wel eens mee door de duinen vliegen
daar wil ik ook wel eens mee door de duinen vliegen
sandrail made in america.cyberdrone schreef:Dat ziet er leuk speelgoed uit, wat is dat voor iets ? wat een motor zit daaronder ? gehomologeerd ?
2.2L chevy engine
170PK
31" mickey thompson banden met beadlockvelgen.
totaal niet vergelijkbaar met reeds op de markt zijnde "buggy's"
LIVE HARD AND DIE BROKE
-
- Quadracer
-
- Quadrider
Gruwelijk!!!!
When The Gates Drops ,The Bullshit Stops ,No Fear ,No Friends ,Until The Race Ends
Dat Kan Sneller!!!!
Dat Kan Sneller!!!!
Hey wessen.
Ik zie dat je van de spaanse kust bent. ( of niet?? )
Ik ben als het goed is in de zomer vakantie 2 weken in el campello.
Als het dat stadje is wat aan de kust ligt ( bij allicante ) dan wil ik wel eens langs komen bij je zaak
Ik zie dat je van de spaanse kust bent. ( of niet?? )
Ik ben als het goed is in de zomer vakantie 2 weken in el campello.
Als het dat stadje is wat aan de kust ligt ( bij allicante ) dan wil ik wel eens langs komen bij je zaak
Is goed.
ik ben week 31 zeker daar en dan is het nog week 30 of 32 dat we daar zijn.
PS: via et treintje makkelijk te komen? of ligt het afgelegen?
ik ben week 31 zeker daar en dan is het nog week 30 of 32 dat we daar zijn.
PS: via et treintje makkelijk te komen? of ligt het afgelegen?
Zo, zo, een 170 pk sterke buggy. Het moet niet gekker worden! Als ik zo de specificaties bekijk, dan staan er leuke dingen tussen. Als je hiermee gaat racen ga je geheid winnen. Of je moet niet kunnen sturen - maar, makkelijker gezegd dan gedaan! Ik wou dat ik de centen had ervoor, maar ja ík ben nog niet eens 16. Maar je hebt een mooi product in huis. Succes!