geen aanhanger nodig
geen aanhanger nodig
Lijkt mij best handig en veeeeeel goedkoper.
http://www.myvideo.de/watch/5867217/quad" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myvideo.de/watch/5867217/quad" onclick="window.open(this.href);return false;
20 jaar quad ervaring zegt niets, men kan het ook 20 jaar verkeerd gedaan hebben
Dinli 450DMX Driver
Dinli 450DMX Driver
Re: geen aanhanger nodig
Ik denk dat je achterbanden wel rap versleten zullen zijn
haha omg daarmee met 120 over de snelweg
das nog zo geen slecht systeem
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
ben nie echt van plan om mijne grizz zo tot in de ardennen te trekken!
Nee maar als je niet te ver hoeft is dit toch een goede oplossing
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
weet dan wel ook dat er delen in je motor rond draaien zonder dat deze onder druk gesmeerd worden.
-
- Quadrider
ja dat klopt en het lijkt me niet zo lekker voor je achterbanden
When The Gates Drops ,The Bullshit Stops ,No Fear ,No Friends ,Until The Race Ends
Dat Kan Sneller!!!!
Dat Kan Sneller!!!!
-
- Quadracer
met zo'n chineesje valt dat te doen
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pro Quadrider
haha stel u voor dat hij door de trillingen in 1ste schiet ! dan heb je een hoop kosten ...
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrider
zou zeker vervelend zijn..zilladude schreef:haha stel u voor dat hij door de trillingen in 1ste schiet ! dan heb je een hoop kosten ...
vooral als je er een A-merk achterhengt
When The Gates Drops ,The Bullshit Stops ,No Fear ,No Friends ,Until The Race Ends
Dat Kan Sneller!!!!
Dat Kan Sneller!!!!
-
- Quadracer
die hang je er gewoon niet achterATV-Rory#214 schreef:zou zeker vervelend zijn..zilladude schreef:haha stel u voor dat hij door de trillingen in 1ste schiet ! dan heb je een hoop kosten ...
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
Zo'n chinees moet je er ook niet achter hangen, voor het geen dat kost koop je gewoon op de plaats waar je wil rijden een nieuwe en als je gedaan hebt laat je die achter, dan is hij 9/10 toch vast gelopen of ben je de helft van de bouten kwijt
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Quadrider
jaa zou ik persoonlijk ook niet doen..z400_racer schreef:die hang je er gewoon niet achterATV-Rory#214 schreef:zou zeker vervelend zijn..zilladude schreef:haha stel u voor dat hij door de trillingen in 1ste schiet ! dan heb je een hoop kosten ...
@KrisZ400
dat kan je wel beter doen jaa
Dat Kan Sneller!!!!
Dat Kan Sneller!!!!
-
- Quadracer
héhé, aan de chikkenbakken met een muntstuk van 2euroKrisZ400 schreef:Zo'n chinees moet je er ook niet achter hangen, voor het geen dat kost koop je gewoon op de plaats waar je wil rijden een nieuwe en als je gedaan hebt laat je die achter, dan is hij 9/10 toch vast gelopen of ben je de helft van de bouten kwijt
mooi bedacht
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!