vrijzetten van kymco mxu 250
vrijzetten van kymco mxu 250
steken er nog begrenzers in de mxu 250
viva mxu 250
beter 1 grote vis in de hand dan 10 in het water
een visser sterft niet hij ruikt alleen maar zo
de vijzen durven wel eens uit de kymco trillen
GAAN MET DE BANAAN
beter 1 grote vis in de hand dan 10 in het water
een visser sterft niet hij ruikt alleen maar zo
de vijzen durven wel eens uit de kymco trillen
GAAN MET DE BANAAN
-
- Quadrunner
- Berichten: 656
- Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43
Re: vrijzetten van kymco mxu 250
neen, maar er zijn wel mogelijkheden om hem wat op te peppen
Re: vrijzetten van kymco mxu 250
heb op die van mij andere sproeier, uitlaat, filter, en geeft quasi geen verschil hoor, heeft me om en bij de 400€ gekost en is het zeker niet waard van er dat geld aan te geven ( is mijn mening erover he)
Re: vrijzetten van kymco mxu 250
Ik heb een kortere bus liggen voor de vario. Zou samen met 20 gr gewichtjes een goed resultaat geven. Maar durf er niet aan beginnen door de noodstart die op de vario zit. Heb dit nog nooit open gedaan. Welke gewichtjes zitten er trouwens origineel in? En welke aanpassingen kan ik nog doen,
Re: vrijzetten van kymco mxu 250
dat is iets wat je nooit weet wat een goeie setup is das testen testen en nog een testen
viva mxu 250
beter 1 grote vis in de hand dan 10 in het water
een visser sterft niet hij ruikt alleen maar zo
de vijzen durven wel eens uit de kymco trillen
GAAN MET DE BANAAN
beter 1 grote vis in de hand dan 10 in het water
een visser sterft niet hij ruikt alleen maar zo
de vijzen durven wel eens uit de kymco trillen
GAAN MET DE BANAAN
-
- Quadrunner
- Berichten: 656
- Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43
Re: vrijzetten van kymco mxu 250
ik steek er altijd de gewichtjes van de grand dink 250 in.
@DHL : die noodstart moet niet gedemonteerd worden. het variodeksel moet je demonteren (het lange stuk). maar dan komt het, om de vario te demonteren, moet je de moer die op krukas zit, demonteren. hiervoor heb je een slagmoersleutel nodig en, dit moet met de nodige voorzichtigheidgebeuren zoniet "tordeert" de krukas. maw indien je het juiste gereedschap en de nodige kennis niet bezit : blijf er af en laat het door de dealer doen ! idem voor de koppeling, deze kan je lichter maken.
uitlaat : een DOMA geeft het beste resultaat en is bovendien stiller dan de originele uitlaat. sproeier : 112 a 115, (kleur bougie nazien) de chokeklep kan je ook demonteren, maar dit geeft natuurlijk koudstartmoeilijkheden. in frankrijk kan je ook een grotere carbu verkrijgen. no-limiet CDI bestaat ook, maar de kans op motorschade is groot racenokkenas en cilinderkits zijn ook verkrijgbaar, maar dan begint het geld te kosten
@DHL : die noodstart moet niet gedemonteerd worden. het variodeksel moet je demonteren (het lange stuk). maar dan komt het, om de vario te demonteren, moet je de moer die op krukas zit, demonteren. hiervoor heb je een slagmoersleutel nodig en, dit moet met de nodige voorzichtigheidgebeuren zoniet "tordeert" de krukas. maw indien je het juiste gereedschap en de nodige kennis niet bezit : blijf er af en laat het door de dealer doen ! idem voor de koppeling, deze kan je lichter maken.
uitlaat : een DOMA geeft het beste resultaat en is bovendien stiller dan de originele uitlaat. sproeier : 112 a 115, (kleur bougie nazien) de chokeklep kan je ook demonteren, maar dit geeft natuurlijk koudstartmoeilijkheden. in frankrijk kan je ook een grotere carbu verkrijgen. no-limiet CDI bestaat ook, maar de kans op motorschade is groot racenokkenas en cilinderkits zijn ook verkrijgbaar, maar dan begint het geld te kosten
Re: vrijzetten van kymco mxu 250
Heb dit bij de PGO 250 buggy reeds verschillende keren gedaan, inderdaad met slagmoersleutel en speciale tang om de polie vast te houden. Nooit problemen gehad, maar wel 10 km per uur sneller. Dan wat lichtere gewichten erin en hij trekt nog wat sneller als origineel. Dit is echt de goedkoopste manier om te tunen die toch resultaat heeft. Zat juist met twijfels ivm met die noodstart..vandaar m'n vraag. De PGO heeft dezelfde motor als de Grand Dink en de Kymco 250.
Maar ga er nu niet meer aan beginnen want staat te koop... Door gezondheidsproblemen moet ik bepaalde keuzes maken
Maar ga er nu niet meer aan beginnen want staat te koop... Door gezondheidsproblemen moet ik bepaalde keuzes maken
-
- Quadrunner
- Berichten: 656
- Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43
Re: vrijzetten van kymco mxu 250
motor van grand dink 250 en de MXU 250 zijn niet dezelfde !
Re: vrijzetten van kymco mxu 250
http://www.kini-tec.de/sk/index.php?cat ... b8e844ad30" onclick="window.open(this.href);return false;
is een hele interresante website
is een hele interresante website
viva mxu 250
beter 1 grote vis in de hand dan 10 in het water
een visser sterft niet hij ruikt alleen maar zo
de vijzen durven wel eens uit de kymco trillen
GAAN MET DE BANAAN
beter 1 grote vis in de hand dan 10 in het water
een visser sterft niet hij ruikt alleen maar zo
de vijzen durven wel eens uit de kymco trillen
GAAN MET DE BANAAN