Zoals op de foto,links, te zien ben ik mijn dinli aan het nakijken en wat aan het repareren.
De ene foto,midden, met de carb.laat een schuif zien die volgens mij niet volledig open gaat.
Als de schuif niet geheel open gaat,dan is er(volgens mij) niet het volledige vermogen. Ik zie dit aan de 1/2 tot 3/4 slijtstrepen op de schuif.Ik denk dan ook dat hier meer rendement te halen is en dat dit een soort(fabrieks) begrenzing is want alleen het stelboutje van de gashendel verwijderen lijkt mij wel heel eenvoudig om zodoende meer te krijgen.De topsnelheid ligt nu ong.bij 115km.Het is niet de bedoeling om 140km te gaan rijden maar ik wil de tandwielen voor en achter veranderen zodat hij bij 100km rustiger rijdt maar toch het felle optrekken behoudt.
Mijn vraag is dan ook of er iemand is die dit heeft veranderd. Grote foto (vacuumslang 1 en 2 via t-stuk verbinden??) zodat de schuif volledig open gaat of is dit niet mogelijk en krijg ik problemen.
Mvg.Polyoot


