Help onderdelen gezocht

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
de geine
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Help onderdelen gezocht

Bericht door de geine »

Ik ben een trotse bezitter van een raptor 350 speciale edition :crosser: ,maar ben nu opzoek om mijn quad toch wat te pimpen.
Ik ben van Puurs(prov. Antwerpen) en zoek in de buurt een degelijk winkel,die zowel een groot aanbod(terplaatse) als een deftig prijs voor onderdelen heeft.
Ik vind nergens in de buurt zoiets,ik heb er wel gevonden op site's maar dat is telkens tegen de kanten van de zee(Westvlaanderen)of in de Limburg.Kan iemand mij helpen aub. :(
low and fast
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Re: Help onderdelen gezocht

Bericht door den dj »

Hey,ik ben van Bornem afkomstig maar woon sinds 2 weken nu in Grembergen .
Inderdaad is er in Puurs en omstreken weinig of niks te vinden.Je kan best even kijken op de site van Deliege quads ,is wel in Merelbeke (+- 50 km)maar daar vindt je alles wat je nodig hebt en voor een deftige prijs,ofwel bij Quad fun (http://www.quadfun.be" onclick="window.open(this.href);return false;)die kunnen je alles (thuis)leveren !en waar zeer goede comentaren van te vinden zijn hier op het forum!
PS :als je is een toertje wil doen ,laat zeker iets weten!
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
de geine
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door de geine »

Hey merci DJ,ik ben is gaan zien op de site van Deliège en het is toch al een een pak korter.
I.v.m een ritje laat iets weten wanneer dat het past voor u en dan spreken we zeker is af.
low and fast
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Ok zal ik zeker doen
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Plaats reactie