Grizzly660 '02 of KingQuad700 '07...of BIG BEAR 400
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Grizzly660 '02 of KingQuad700 '07...of BIG BEAR 400
Ik ben op punt van een quad te kopen.
ik heb de keuze tussen de Grizzly 660 van bj 2002 met 3000km of een KingQuad 700 van bj 2007 met 5700km.
De prijs is dezelfde (of bijna). Maar de KingQuad heeft een electrische lier erbij.
Ik ga de quad vorrnamelijk gebruiken om in ons wei te werken, naar containerpark te gaan en remorque te trekken (2 assen).
Wat raden jullie aan?
ik heb de keuze tussen de Grizzly 660 van bj 2002 met 3000km of een KingQuad 700 van bj 2007 met 5700km.
De prijs is dezelfde (of bijna). Maar de KingQuad heeft een electrische lier erbij.
Ik ga de quad vorrnamelijk gebruiken om in ons wei te werken, naar containerpark te gaan en remorque te trekken (2 assen).
Wat raden jullie aan?
Laatst gewijzigd door thecrack op do 19 mar, 2009 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Grizzly660 '02 of KingQuad700 '07
Als de prijs en de staat ongeveer hetzelde zijn, zou ik toch de Suz verkiezen...
Zeker als de lier werkt.
Zeker als de lier werkt.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Dat begrijp ik niet zo goed, sorry hoor.
Die Grizzly is van 2002 en die Suzuki KQ van 2007.
De Grizzly is een 660 en de KQ een 700. De staat is ongeveer hetzelfde en de KQ heeft nog een lier erop, en toch moeten ze allebei evenveel kosten ondanks dat daar 5 jaar verschil tussen zit.
Begrijp ik niet goed want dat zou betekenen dat de Yamaha zijn marktwaarde enorm hoog zou blijven en de Suzuki na 2 jaar een enorme duik in de marktwaarde maakt
Ik denk dat als ge een beetje meer op zoek gaat, ge 2 evenwaardige Quads op het gebied van cc, staat, en toebehoren gaat vinden hoor.
Die Grizzly is van 2002 en die Suzuki KQ van 2007.
De Grizzly is een 660 en de KQ een 700. De staat is ongeveer hetzelfde en de KQ heeft nog een lier erop, en toch moeten ze allebei evenveel kosten ondanks dat daar 5 jaar verschil tussen zit.
Begrijp ik niet goed want dat zou betekenen dat de Yamaha zijn marktwaarde enorm hoog zou blijven en de Suzuki na 2 jaar een enorme duik in de marktwaarde maakt
Ik denk dat als ge een beetje meer op zoek gaat, ge 2 evenwaardige Quads op het gebied van cc, staat, en toebehoren gaat vinden hoor.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
of heeft de verkoper van de suzuki geld nodig.
Dat kan natuurlijk ook zijn hé
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
't is uiteindelijk ietsje kleiner geworden.
Ben volgende week eigenaar van een Big Bear 400 bj2002.
Klein maar sterk naar t schijn... een werk beest... juist wat ik moet hebben.
nu nog een goede winch vinden.
Ben volgende week eigenaar van een Big Bear 400 bj2002.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
't is uiteindelijk ietsje kleiner geworden.
Bevolgende eigenaar van een Big Bear 400 bj2002.
Bevolgende eigenaar van een Big Bear 400 bj2002.
Is wel ook een heel verschil hé ? Eerst kijkt en praat ge over een Grizzly 660, King Quad 700 en nu is het uiteindelijk een Big Bear 400 geworden . Nu ja als hij maar goed in orde is en gij tevreden zijt, dat is tenslotte wat telt
Een goeie winch kunt ge wel bij http://www.quadfun.be" onclick="window.open(this.href);return false; vinden, super service die mannen van quadfun
Een goeie winch kunt ge wel bij http://www.quadfun.be" onclick="window.open(this.href);return false; vinden, super service die mannen van quadfun
Bigbear 400 is een goeie keuze, een goed werkpaard, en degelijke kwaliteit. Het is niet altijd nodig om een grote cilinderinhoud te hebben, je moet wikken en wegen en zien wat er voor u het beste is.
P.s. een winch aan een scherpe prijs kan je bekomen bij http://www.flandersquadshop.be" onclick="window.open(this.href);return false; info@flandersquadshop.be
P.s. een winch aan een scherpe prijs kan je bekomen bij http://www.flandersquadshop.be" onclick="window.open(this.href);return false; info@flandersquadshop.be
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Ben de grizzly en de King Quad eens gaan bekijken. Maar er waren kosten aan.
Ik was dan toch in de buurt en ben dan nog maar eens naar de Big Bear gaan kijken. En die zij... koop mij, koop mij.
En tja, met zijn schoonkoplampjes en breede banden kon ik niet weerstaan
Heb er van t weken al eens goed mee gewerkt... en t is idd een prachtig werkbeest.
Bedankt voor de links ... k gaan direct eens gaan zien se.
Ik was dan toch in de buurt en ben dan nog maar eens naar de Big Bear gaan kijken. En die zij... koop mij, koop mij.
En tja, met zijn schoonkoplampjes en breede banden kon ik niet weerstaan
Heb er van t weken al eens goed mee gewerkt... en t is idd een prachtig werkbeest.
Bedankt voor de links ... k gaan direct eens gaan zien se.
Ik heb toch nergens geschreven dat het altijd een grote cilinderinhoud moet zijn, ik heb enkel geschreven dat het een totale omkeer is van wat hij eerst zocht. Had ik het geweten dat het ook wat minder mocht zijn, wist ik een PERFECTE Big Bear staan voor een super zachte prijs in ongelooflijk goede staat en zo goed als NOOIT gebruikt geweest.libie schreef:Bigbear 400 is een goeie keuze, een goed werkpaard, en degelijke kwaliteit. Het is niet altijd nodig om een grote cilinderinhoud te hebben, je moet wikken en wegen en zien wat er voor u het beste is.
Dat is wat ik bedoelde, maar het is jammer als men niet meer specifieke info geeft dat het ook iets anders mag zijn
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
en wat bedoel je met superzachte prijs en zo goed als nooit gebruikt en in ongelooflijke goede staat?
Ben is benieuwd... mss ook met foto's...
Ben is benieuwd... mss ook met foto's...
Re: Grizzly660 '02 of KingQuad700 '07...of BIG BEAR 400
Wel de quad is destijds aangekocht en eigenlijk niet of bijna niet gebruikt en al zeker niet waarvoor hij hem gekocht had. Dit wegens privé omstandigheden.
Dus in principe heeft die quad meer stil gestaan dan gereden en vandaar dat hij ook maar 2.600 km heeft, en er zo uitziet alsof hij uit de winkel komt.
De quad staat eigenlijk in de weg dus en vandaar het superzachte prijse van 4.000 €
En ik denk zelfs dat deze prijs nog bespreekbaar is.
Foto's heb ik niet maar ik ben zo aan het overleggen dat het wel eens een ideale quad voor mijn vrouwtje zou kunnen zijn
Dus in principe heeft die quad meer stil gestaan dan gereden en vandaar dat hij ook maar 2.600 km heeft, en er zo uitziet alsof hij uit de winkel komt.
De quad staat eigenlijk in de weg dus en vandaar het superzachte prijse van 4.000 €
En ik denk zelfs dat deze prijs nog bespreekbaar is.
Foto's heb ik niet maar ik ben zo aan het overleggen dat het wel eens een ideale quad voor mijn vrouwtje zou kunnen zijn
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Ik zie dat je ook geen grote slaper zijt
tja ivm quad,
ik mag de mijne morgen in kortessem gaan halen. Hij heeft wel meer km maar is ook 500€ goedkoper.
Maar als ik zowat de fora lees, ziet de BIG BEAR de ideale quad uit om trek en sleur werk te doen.
tja ivm quad,
ik mag de mijne morgen in kortessem gaan halen. Hij heeft wel meer km maar is ook 500€ goedkoper.
Maar als ik zowat de fora lees, ziet de BIG BEAR de ideale quad uit om trek en sleur werk te doen.
- cyberdrone
- Quadracer
T'moet idd niet altijd een 700cc zijn .. ik rijd nu mijn 2'de jaar met een 450 en ben daar super content van. Ok in topsnelheid moet hij soms onderdoen tegenover zijn grotere broerkes, maar ik vind zowiezo met een 4x4 op off-road banden 75 a 80km /hr meer dan voldoende.
En voor het geen ik hem gebruik geraak ik overal door .. dus meer moet ik nie hebben.
En voor het geen ik hem gebruik geraak ik overal door .. dus meer moet ik nie hebben.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates