Uitnodiging Vlaamse Landmaatschappij

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Uitnodiging Vlaamse Landmaatschappij

Bericht door No Limit W-tec »

Deze mail kreeg ik vandaag :

Geachte,

steeds meer duiken in de pers berichten op over de problemen met quads. Vooral lokale besturen maken zich meer en meer zorgen hieromtrent.

In het kader van het Interbestuurlijk Plattelandsoverleg is een werkgroep opgestart die deze problematiek in kaart moet brengen en het beleid hieromtrent adviseren.

Het leek ons nuttig en nodig om uw visie te horen over de gesignaleerde problemen (schade, hinder, lawaai, etc ...) en mogelijke beleidspistes om hiermee om te gaan.

We stellen voor om met een beperkte groep rond de tafel te zitten voor een korte gedachtenwisseling.

Dit zou doorgaan op woensdagnamiddag 8 april om 14u

We verwachten hierbij één afgevaardigde per organisatie.

Mogen we vragen via mail te bevestigen of en wie van uw organisatie zou deelnemen aan dit overleg.

Alvast vriendelijke dank,

Maarten Lenaerts - IPO - VLM

An Van Caekenberghe - Provinciale Sportdienst Limburg

Francis Pepermans - Bloso
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Re: Uitnodiging Vlaamse Landmaatschappij

Bericht door No Limit W-tec »

Zijn in eerste plaats uitgenodigd :
- UMC Vlaanderen
- VMBB
- FAM
- codegroen.be
- Febiac

Naar mijn mening zijn de uitgenodigde partijen vooral cross gericht terwijl het probleem zich veeleer recreatief stelt. Mensen die denken aanwezig te moeten zijn kunnen mij mailtje sturen naar info@planetquad.be met korte voorstelling wie je bent en namens wie je wil opgeroepen worden.

Het initiatief gaat uit van VLM-Bloso-Proviniciale sportdienst Limburg en gaat als adviesorgaan optreden voor de gemeenten. Denk dus vrij belangrijk initiatief.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Re: Uitnodiging Vlaamse Landmaatschappij

Bericht door cyberdrone »

Als code-groen erbij is ben ik al zeer tevreden, vind het gebaar ook zeer positief.
Misschien kunnen zij ons helpen met cross- & off-road parcours (zoals bilstain) bij te krijgen en misschien een deel wisselbare off-road routes door provincies vast te leggen op kaart, dat zou in ieder geval wel duidelijkheid scheppen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Plaats reactie