Hallo,
Mijn rode waarschuwingslampje van de tank brand op het display van mijn Bashan. Hoe krijg ik dit uit? Iedereen heeft het over een witte vlotter in de tank, maar die zie ik niet.
groeten,
Dennis
Waarschuwingslampje tank Bashan
Re: Waarschuwingslampje tank Bashan
het lichtje er uit halen had ik ook
moet iedereen het weete ik heb Dyslectisch ja en ¡¡¡¿¿??!!!
Sorry maar eigenlijk vind ik dit een zeer dom antwoord. Als het lampje van de olie gaat branden haalt ge die er dan ook gewoon uitjoostt schreef:het lichtje er uit halen had ik ook
Het lampje zit er niet voor niets op! Ik vind het wel makkelijk als dit lampje gaat branden wanneer het benzinepeil laag word.
Heb inmiddels mijn tank leeggemaakt en die zogenaamde vlotter verwijdert. Het blijkt dat een ijzeren staafje is met een draadje eraan. De bedoeling is wanneer de benzine op een bepaalt punt komt dat het lampje gaat branden. Maar met dit systeem blijft het lampje wanneer het met benzine in aanraking komt altijd branden en als de tank helemaal leeg is dat gaat het lampje uit!
Volgens mij hebben die chinesen daar niet zo goed over nagedacht!!!
Ik zal bij alg-moto wel een nieuwe (goede) vlotter bestellen!!
groeten,
Dennis
Heb inmiddels mijn tank leeggemaakt en die zogenaamde vlotter verwijdert. Het blijkt dat een ijzeren staafje is met een draadje eraan. De bedoeling is wanneer de benzine op een bepaalt punt komt dat het lampje gaat branden. Maar met dit systeem blijft het lampje wanneer het met benzine in aanraking komt altijd branden en als de tank helemaal leeg is dat gaat het lampje uit!
Volgens mij hebben die chinesen daar niet zo goed over nagedacht!!!
Ik zal bij alg-moto wel een nieuwe (goede) vlotter bestellen!!
groeten,
Dennis
maar ik hebeen ongeluk meej gehad 1 jaar gelenden ....
ik ben er nu weer helemaal boven maar toch ik heb nu overhal problemen meej
tank motor ezn
groeten joost
ik ben er nu weer helemaal boven maar toch ik heb nu overhal problemen meej
tank motor ezn
groeten joost
moet iedereen het weete ik heb Dyslectisch ja en ¡¡¡¿¿??!!!