Hello forum,
ik sta op het punt om mijn eerste quad te kopen. Ik lees hier allerhande commentaar over Chinese quads en wil toch 2x nadenken. However, ik heb een 2de hands gevonden. Niet te duur, voldoet perfect aan mijn verwachtingen (duozit, look, ...) maar ik vind niets van informatie over dit type. De enige site die enige informatie geeft is de volgende : http://www.josethomas.be/quads.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Helemaal onderaan staat hij. Andere gegevens die ik vind staan in de titel van deze post. Het betreft een bijna-nieuw exemplaar met 500km op de teller. (als je even googled vind je wel de advertentie terug)
Is dit type bij jullie bekend? Is het inderdaad een Chinees?
Voor alle duidelijkheid: het is mijn bedoeling om op de baan te rijden. Veldwerk zegt me (voorlopig) nog niets.
Wat als ik moet kiezen tussen deze en een Rovach?
Graag jullie mening!
grtz!
bizzi
Speedster 260 Lemos Italbike
Re: Speedster 260 Lemos Italbike
Ik heb nog nooit van deze quad gehoord! Het is een chinees en het is zeker geen a of b merk.
De kwaliteit is niet zo goed, net zoals de kwaliteit van rovach.
Suc6 met je zoektocht!
Suc6 met je zoektocht!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
- Quad Expert
- Contacteer:
sta ik helemaal achter!Boncari schreef:Ik heb nog nooit van deze quad gehoord! Het is een chinees en het is zeker geen a of b merk.
Suc6 met je zoektocht!
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
jha idd de kwaliteid is bij lange niet wie een a of b merk , je kunt nog 100 duizent topic open maken voor dezen quad's het zal waarschijnlijk toch het zelfde blijven .
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
inderdaad!
Ik heb dan toch deze quad gekocht met de nodige miserie bovenop
In het begin was het allemaal leuk, tot ik op een zeker moment ergens 'ten velde' in panne stond. Het bleek een defecte bobine. Al kort daarna werkte een richtingaanwijzer niet meer en moest ik voor elk vertrek mijn banden bijpompen. Mijn laatste rit was helemaal een hel: 20 km starten, 500m rijden, stilvallen, wachten, starten, ......
Nu staat mijn ding reeds in de verste uithoek van mijn garage. Niet meer te starten na 5 maanden en 1000 km.
Ik post deze reactie om toekomstige quadkopers mee te helpen overtuigen om inderdaad een A merk te kiezen. De meerprijs heb je zo terugverdiend. Zelfs als je enkel 'de baan' doet. Logisch, want met een chinees die amper 70km/h loopt moet je mee met het verkeer en rij je dus zo kapot.
Nu ga ik voor een A merk, want eens de smaak te pakken kan je het niet meer missen. Het zal waarschijnlijk een grizzly 550 '09 worden.
Als er iemand interesse heeft in mijn oude .....
Grtz,
Bizzi
Ik heb dan toch deze quad gekocht met de nodige miserie bovenop
In het begin was het allemaal leuk, tot ik op een zeker moment ergens 'ten velde' in panne stond. Het bleek een defecte bobine. Al kort daarna werkte een richtingaanwijzer niet meer en moest ik voor elk vertrek mijn banden bijpompen. Mijn laatste rit was helemaal een hel: 20 km starten, 500m rijden, stilvallen, wachten, starten, ......
Nu staat mijn ding reeds in de verste uithoek van mijn garage. Niet meer te starten na 5 maanden en 1000 km.
Ik post deze reactie om toekomstige quadkopers mee te helpen overtuigen om inderdaad een A merk te kiezen. De meerprijs heb je zo terugverdiend. Zelfs als je enkel 'de baan' doet. Logisch, want met een chinees die amper 70km/h loopt moet je mee met het verkeer en rij je dus zo kapot.
Nu ga ik voor een A merk, want eens de smaak te pakken kan je het niet meer missen. Het zal waarschijnlijk een grizzly 550 '09 worden.
Als er iemand interesse heeft in mijn oude .....
Grtz,
Bizzi
Hey jammer dat het zo moest lopen.
Gelukkig heeft dit niet je quad wens verpest en ga je nu voor een echt gevaarte
Gelukkig heeft dit niet je quad wens verpest en ga je nu voor een echt gevaarte
-
- Quadrider
zet hem maar op marktplaats je hebt maar 1 gek nodig zeggen ze .veel plezier met je nieuwe quad.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto