raptor 700 verlagingslink
raptor 700 verlagingslink
Wie heeft er een duidelijke foto van een verlagingslink achter voor een raptor 700
Wil mijn quad doormiddel van de org stang te verbouwen laten zakken mits dat gaat
Wil mijn quad doormiddel van de org stang te verbouwen laten zakken mits dat gaat
yamaha of toch een can-am
Re: raptor 700 verlagingslink
hoi
ik heb al een keer fotos op het forum gezien weet alleen niet meer waar
ps.zitten de verbreders er al op
groet cor
ik heb al een keer fotos op het forum gezien weet alleen niet meer waar
ps.zitten de verbreders er al op
groet cor
He cor
De verbreeders heb ik vandaag binnen gekregen maar waren voor de voorzijde ik moet ze achter hebben
Morgen worden ze omgeruild tandwiel is wel goed een 36 tands achter
Wil nu aan de verlaging gaan werken moet alleen nog ff bekijken hoe ik het ga doen
groeten
De verbreeders heb ik vandaag binnen gekregen maar waren voor de voorzijde ik moet ze achter hebben
Morgen worden ze omgeruild tandwiel is wel goed een 36 tands achter
Wil nu aan de verlaging gaan werken moet alleen nog ff bekijken hoe ik het ga doen
groeten
meet de maten van jou oude link op? en meet hoeveel je hem langer wilt hebben
- yamahakoppel
- Quad GOD
als je dat stuk waar je veer aan de achterbrug hangt omdraait zakt hij een paar cm
en als je een regelbare verlaging achter hebt dan kan het zijn dat de veer dat stuk raakt dan moet je daar een stuk weg vijlen had dat ook maar met die hydrolische verlaging van mij en die kw's stond de quad op de grond en de wielen 2 cm van de grond
hier een foto maar met stuk nu wel terug origineel maar je ziet dat weg gevijlt stuk
en als je een regelbare verlaging achter hebt dan kan het zijn dat de veer dat stuk raakt dan moet je daar een stuk weg vijlen had dat ook maar met die hydrolische verlaging van mij en die kw's stond de quad op de grond en de wielen 2 cm van de grond
hier een foto maar met stuk nu wel terug origineel maar je ziet dat weg gevijlt stuk
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
He dat wist ik niet zal daar eens naar kijken
Maar normaal doe je toch dat vierkante deel vervangen inplaats wat jij hebt omgedraaid?
Dat is het deel wat helemaal onderaan zit ik dacht die doortezaagen en dan een spindel ertussen te zetten
Maar normaal doe je toch dat vierkante deel vervangen inplaats wat jij hebt omgedraaid?
Dat is het deel wat helemaal onderaan zit ik dacht die doortezaagen en dan een spindel ertussen te zetten
- yamahakoppel
- Quad GOD
normaal vervang je dat vierkante gedeelte ja maar had eerst het omgedraait en later de regelbare verlaging en hem toen heel laag gelegd toen mijn hydrolische verlaging en paar maanden later de KW spiralen en als je dan alles samen telt de verlagings blokjes en de KW spiralen en de veerspanner als je dan wat bijlegt heb je nieuwe veren op maat gemaakt had ik het geweten stonden er direct nieuwe veren op, maar je denkt is veel te duur maar op het einde van alles kun je beter sparen voor nieuwe veren is direct alles in orde
Groetjes Kris
oke dan
zal morgen eens kijken wat mijn quad doet als ik het omdraai zoals jij hebt gedaan
Nieuwe veren kopen doe ik niet die veren die eronder zitten zijn voor mij goed
Laat hem voor ook zakken door de steunen omtelassen maar dan moet hij achter ook
Bedankt voor de tip
zal morgen eens kijken wat mijn quad doet als ik het omdraai zoals jij hebt gedaan
Nieuwe veren kopen doe ik niet die veren die eronder zitten zijn voor mij goed
Laat hem voor ook zakken door de steunen omtelassen maar dan moet hij achter ook
Bedankt voor de tip
Inderdaad yamahakoppel dat kun je omdraaien en dat heb ik nu gedaan
Hij loopt bij mij mooi vrij dus hoef niet te vijlen
Staat nu een mooi stuk lager morgen ff rijden en testen
bedankt he
Hij loopt bij mij mooi vrij dus hoef niet te vijlen
Staat nu een mooi stuk lager morgen ff rijden en testen
bedankt he
- yamahakoppel
- Quad GOD
als je het gewoon omdraait zonder de verlagings link raakt dat niet maar had die link en dan de schroefdraad nog eens langer laten maken moest toen zo laag mogelijk met de originele veren
Groetjes Kris
Vandaag ff getest op weg naar de zaak rijd prima zo een stuk lager
Morgen ff testen op de crosbaan in de polder samen met mn zoon zijn breeze
Morgen ff testen op de crosbaan in de polder samen met mn zoon zijn breeze
-
- Toeschouwer
Hallo,
hoe bedoel je, wat draai je dan juist om?
thx!
thx!
Dat gedeelte waar de smeernippel op zitRaptorQuad schreef:Hallo,
thx!