Hey,
Ik verkoop mijn wacom tekentablet intuos3 - A5 wide.
Datum aankoop: 23 okt 2008
Prijs: bieden (maar kijk eerst ns rond wat ze kosten)
Reden verkoop: veel te weinig gebruik. Ik geraak het persoonlijk niet gewend om met het tekentablet te werken, ik werk nog altijd met de mighty mouse.
Het is ook maar 4 keer ofzo gebruikt, heb originele verpakking nog met alles wat erin zat. Inclusief ook een potje om de tekenpen mooi in te zetten en zodoende beschermd wordt.
Alvast mercikes
Groetjes
Natasja
::TE KOOP:: Wacom Tekentablet
::TE KOOP:: Wacom Tekentablet
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Re: ::TE KOOP:: Wacom Tekentablet
Wacom is een goed merk, en deze is handig voor Photoshop en andere grafische programma`s. Zo kun je ook makkelijk dingen overtrekken en geen last van muisarm.
hey,
Weet dat het goed merk enz is. @ stage hebben we Wacom schermen mogen testen ( en daarna ook aangeschaft )
Maar hoe weet je met dat ding dat je precies op de goede plek zit? ( lijkt mij steeds zoeken als je hiermee wilt photoshoppen )
Aangezien je geen beeld op dat ding hebt?
Weet dat het goed merk enz is. @ stage hebben we Wacom schermen mogen testen ( en daarna ook aangeschaft )
Maar hoe weet je met dat ding dat je precies op de goede plek zit? ( lijkt mij steeds zoeken als je hiermee wilt photoshoppen )
Ik zit eigenlijk met precies de zelfde vraag, ben aan het kijken geweest een tablet aan te schaffen maar heb dit nooit begrepen.quad-racerrr schreef:hey,
Hey, je kan de pen instellen gelijk je met een muis werkt (dus schuiven tot je aan je plaats zit) of je kunt het instellen dat als je bijvoorbeeld links boven op je tablet komt, dat je pijltje dan ook linksboven op die plaats op je scherm komt. Als je met je pen iets boven ht vlak beweegt, beweegt je pijltje ook, kom je met je pen effectief op het vlak, dan is het als het ware of je de knop van je muis indrukt. Ik hoop dat je het wat snapt na mijn geweldige uitleg
Het is inderdaad heel goed voor de muisarm / RSI, daarom had ik het gedeeltelijk gekocht, maar omdat ik ook gewend ben mijn papieren voor mijn toestenbord enzo te leggen, lag de wacom "in de weg" bij wijze van. Overal waar ik in de reclamestudio's kom, hebben ze die tabletten en verklaren ze mij zot dak er ni mee kan werken, maar het zal de aard van het beestje zijn zeker? En voor tekenwerk in illustrator of photoshop is het zeker aan te raden, zeker voor dat laatste programma want het is drukgevoelig: duw je hard, krijg je dikke lijn, duw je zachtjes, heb je een heel fijn lijntje. Pen omdraaien en je kan gommen. Er zitten ook nog 2 ander tekenpunten bij. Helaas teken ik te weinig (en helemaal niet goed) om dat effectief in photoshop te gebruiken. Beetje nieuwsgezind van mij
grtz
Het is inderdaad heel goed voor de muisarm / RSI, daarom had ik het gedeeltelijk gekocht, maar omdat ik ook gewend ben mijn papieren voor mijn toestenbord enzo te leggen, lag de wacom "in de weg" bij wijze van. Overal waar ik in de reclamestudio's kom, hebben ze die tabletten en verklaren ze mij zot dak er ni mee kan werken, maar het zal de aard van het beestje zijn zeker? En voor tekenwerk in illustrator of photoshop is het zeker aan te raden, zeker voor dat laatste programma want het is drukgevoelig: duw je hard, krijg je dikke lijn, duw je zachtjes, heb je een heel fijn lijntje. Pen omdraaien en je kan gommen. Er zitten ook nog 2 ander tekenpunten bij. Helaas teken ik te weinig (en helemaal niet goed) om dat effectief in photoshop te gebruiken. Beetje nieuwsgezind van mij
grtz
#32 • W-Tec Honda 450cc
up
#32 • W-Tec Honda 450cc
een advertentie wacomtablet op een quadforum? bizar
potje om die pen in te zetten...zit daar dan die verf in???