Hallo!,
Ik ben nieuw hier,en wil graag wat info/ideen van jullie horen
Ik ben ook nieuw in de quad wereld,toch heel anders als een 2 wieler.
Nu heb ik wel zo nu en dan een paar rondjes gereden op verschillende quads..(raptor 660/banshee/warrior/bashan)
Toch heb ik besloten om een raptor 350(2007-Flame Red/White) aan te schaffen om even rustig mee te beginnen!
Quad wordt meerendeels gebruikt voor op de weg,Heel afentoe voor het wat ruigere werk.
Nu had ik van jullie graag wat info..,ik wil bv een andere sound,dus een demper alleen is al genoeg!
Iets sneller is ook geen probleem maar het hoef niet,kan em hier in de buurt toch niet opendraaien.
Nu heeft een vriend van mij een complete yoshimura lijn onder zn 660 geplaats,en heeft hij nog een leovinci demper liggen,nu ben ik eens gaan kijken op inet en zie ik dat er toch verschil zit in de pasvormen.
En k ben benieuwd of de demper ook op mijn 350 past?
En is het normaal dat ik heel rap door moet schakelen? hij zit tot de 4e versnelling bijna meteen op hoge toeren
Mss nog wat tips..,om hem tog net iets beter te laten lopen? beste luchtfilter ofso? Hij loopt al super,maar wil toch net nog die paar kleine xtra dingen eraan veranderen.
Als iemand mij kan zeggen hoe ik foto's kan plaatsen,gooi ik er ff een paar op.
Thanks Alvast!
Grtzz
Raptor 350..Hoe of wat?
-
- Toeschouwer
Raptor 350..Hoe of wat?
Raptor 350 White/FlameRed
Re: Raptor 350..Hoe of wat?
Welkom @ QFB
- De uitlaat/ demper zal niet passen.
- Ja wanneer hij nog standaard is zit hij inderdaad de eerste paar versnellingen hoog in toeren met een lage snelheid maar.
( heb ik ook bij de warrior ) En dan heb ik zelfs nog mijn tandwielen veranderd voor baan gebruik.
- Ja wanneer hij nog standaard is zit hij inderdaad de eerste paar versnellingen hoog in toeren met een lage snelheid maar.
( heb ik ook bij de warrior ) En dan heb ik zelfs nog mijn tandwielen veranderd voor baan gebruik.
-
- Toeschouwer
Thanks!!quad-racerrr schreef:Welkom @ QFB