Ik zit met een klein probleem en weet begot ni hoe ik het moet oplossen khoop iemand van jullie wel!
Mijne ltz blijft soms op hoge toeren hangen wanneer ik geen gas geef, ik moet wel zeggen er steekt een tm36 onder weet iemand hoe ik dit kan verhelpen. Alvast bedankt
Groetjes
Diejiee
hoge toeren Ltz 400
Re: hoge toeren Ltz 400
Pas maar op. Dan trekt hij valse lucht.
En dit kan serieus verkeerd aflopen!
Dus laat er maar snel naar kijken
PS: of zoals hier onder gezegt dat die nog even blijft steken. ( maar nog altijd even gevaarlijk )
Dus eerst je carb onderhanden nemen. Blijft het, zou ik toch even iemand erna laten kijken als ik jou was.
En dit kan serieus verkeerd aflopen!
Dus laat er maar snel naar kijken
PS: of zoals hier onder gezegt dat die nog even blijft steken. ( maar nog altijd even gevaarlijk )
Dus eerst je carb onderhanden nemen. Blijft het, zou ik toch even iemand erna laten kijken als ik jou was.
Laatst gewijzigd door Haagje op ma 06 apr, 2009 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarschijnlijk gas schuif die niet meteen toegaat. staat de veer van de gasschuif op de hardste stand ?
Heb je duimgas of handgas ? Handgas is met 2 gaskabels, 1tje voor open en 1tje voor toe
Heb je duimgas of handgas ? Handgas is met 2 gaskabels, 1tje voor open en 1tje voor toe
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Kga den tm36 eens ondergande nemen! Maar hoe doe ik dit juist? Alvast enorm bedankt voor de tips!
Groetjes diejiee
Groetjes diejiee