Tien maanden cel voor pletten van rivaal met quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Dit kwam ik net tegen op het nieuwsblad :verymad: . Gewoon schandalig als je het mij vraagt :x , denken mensen dat helemaal niet meer na ?
Het word tijd dat we eens iets doen waarmee we op een mooie manier in het nieuws gaan komen.

TONGEREN - De strafrechter van Tongeren heeft dinsdag een 38-jarige man uit Tongeren veroordeeld tot een effectieve gevangenisstraf van tien maanden nadat die een man uit Sint-Truiden waarmee hij al geruime tijd in de clinch lag, plette tussen zijn quad en de gevel van een woning. De rechter oordeelde dat de Tongenaar een gevaar is voor de maatschappij.

De dader reed op 9 april 2007 in Tongeren met zijn quad in op het slachtoffer dat met zijn vriendin aan het fietsen was. Omdat hij er niet in slaagde de Truienaar van zijn fiets af te trekken, reed hij de vluchtende man met zijn quad achterna. Onderweg stapte een 38-jarige kompaan van de agressor mee op de quad.

Het slachtoffer werd uiteindelijk tussen de quad en een gevel geplet en kreeg nadien nog rake klappen en stampen van de twee mannen uit Tongeren.

Toen de politie arriveerde, maakte de dader opnieuw aanstalten om het slachtoffer aan te vallen. Een alcoholcontrole wees uit dat hij 0,78 milligram per liter alcohol in het bloed had. De Tongenaar werd daarom ook schuldig bevonden aan dronkenschap in het verkeer.

In het verleden werd hij al zes keer veroordeeld wegens het toebrengen van opzettelijke slagen en verwondingen. Volgens de rechter trok de man totaal geen lessen uit zijn eerdere veroordelingen en is hij een gevaar voor de maatschappij omdat hij zijn woede niet kan controleren.

De kompaan van de Tongenaar kreeg wegens zijn deelname aan de feiten een gevangenisstraf van zes maanden.

Beiden moeten ook een schadevergoeding van 3.506 euro aan het slachtoffer betalen en opdraaien voor de rechtsplegingvergoeding. Die bedraagt nog eens 400 euro

(http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 042009_045" onclick="window.open(this.href);return false;)
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Re: Tien maanden cel voor pletten van rivaal met quad

Bericht door boss Adly »

Hier staan we nog niet negatief in het nieuws... gewoon toeval dat het een quad is, had net zo goed een golfcart kunnen zijn of gewoon een auto..
Groetjes thuis!

:D
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

bah bah :x

Wordt inderdaad tijd dat we eens wat gaan doen voor een goed doel ofzo :D
Waarmee we eindelijk weer eens met iets goeds in het nieuws komen.
En laten zien dat we niet allemaal illegale crossers zijn. En allemaal maar te hard rijden.
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

damn man ! psycho !
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

wat een zieke mensen!!
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Wat een idioot :x !

Iets doen voor een goed doel is een goed idee!
(Volgens mij is er al een groep jongeren die een tocht organiseert met een groep gehandicapten achterop....)
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

Dankzij dit bericht zullen er geen maatregelen genomen worden tegen de quadrijders onder ons. Zoals gezegt het had net zo goed een auto of golfkarretje kunnen zijn. Goed straffen, alcohol en quad/verkeer kan absoluut niet. Rijbewijs innemen en een rijverbod van 100 jaar waarvan 90 voorwaardelijk. Alcohol en verkeer moet gestopt worden!
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Als ik hem ziet rij ik met mijn persoonlijke quad overhem heen , wat een idioot, quads zijn niet gemaakt for illegaale mensen (oke kijk niet naar mijn 70cc dats normaal :p ) , er zijn slimme mensen en ook domme mensen. :bier:
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door AdlyRS »

na zakie doet dat maar niet want dna ben je even gek :wink:
Mijn extra grote KittyCat
craptor
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door craptor »

het is de daad van de persoon en heeft quad niks mee te maken
en pletten met de 70cc word moeilijk he heb nog een quad met r1 blokje te koop lukt het altijd mee
goed voor levenslang :wink:
limko
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door limko »

heelenmaal cool dit weer he :lol:
Plaats reactie