Ik ben hier nouveau, en heb Quadforum Benelux onlangs gevonden.
Ik woon aan de grens tussen België en Nederland, ben 14 jaar en heet Tom
Zoals iedereen hier, hou ik van quadrijen
Ik kijk uit naar de Shineray STXE 250cc ATV, en ja die is van China maar heeft wel een Honda motor, en omdat ik met een beperkt budget werk heb ik niet veel keus.
Chineese quads zijn wel al beter geworden van kwaliteit over de laatste paar jaren, en daarom vind ik het ook niet zo erg.
Nog iets te melden is dat de meeste mensen met een Shineray alleen in het begin (als ze de quad juist gekocht hebben) problemen hebben en eens dat ze een aantal veranderingen gemaakt hebben is die zo goed als een 3x zoveel kostende quad, waarbij die ''veranderingen'' allemaal kleineheden zijn die niet veel kosten.
In plaats van eerst de quad te kopen en dan na allerlei problemen te merken alles veranderen, zou ik liefst direct die dingen veranderen zodat hij perfect werkt zodra ik hem krijg....
Kan iedereen die deze quad heeft mij zeggen welke onderdelen ik zou moeten bij bestellen en aangemaakt laten worden als ik de quad bij ALG-Moto bestel?
En hoeveel zou dit kosten?
Gelieve de links door te sturen van de componenten (alleen de nodige, niet die om mijn quad sneller te doen rijden, dat komt maar pas later
Merci!