Nieuwe bashan?raptorlook?shineray? 350cc!!
Nieuwe bashan?raptorlook?shineray? 350cc!!
hoihoi,
Kwam dit tegen op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/252081774" onclick="window.open(this.href);return false;
toch zeker geen lelijk chineesje. En eindelijk is een keer wat meer vermogen an de 200/250cctjes.
vind em derwel goed uitzien. Hopenlijk is die ook kwalitatief beter dan de bashan 200cctjes.
greeeetz
Kwam dit tegen op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/252081774" onclick="window.open(this.href);return false;
toch zeker geen lelijk chineesje. En eindelijk is een keer wat meer vermogen an de 200/250cctjes.
vind em derwel goed uitzien. Hopenlijk is die ook kwalitatief beter dan de bashan 200cctjes.
greeeetz
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Re: Nieuwe bashan?raptorlook?shineray? 350cc!!
Nou: 1000 euro voor een nieuwe quad op kenteken KAN gewoon niet goed zijn, ze komen het nog gratis brengen ook
Je moet het zo zien: voor niets gaat de zon op....en voor 1000 euro kan je geen goede 350cc quad maken.
Als je het nou hebt over de Hi-sun 450cc voor 5000 euro wil ik er enigzinds nog wel in geloven, maar dit niet.
Let wel: dit is mijn mening, maar het lijkt me toch logisch...
Je moet het zo zien: voor niets gaat de zon op....en voor 1000 euro kan je geen goede 350cc quad maken.
Als je het nou hebt over de Hi-sun 450cc voor 5000 euro wil ik er enigzinds nog wel in geloven, maar dit niet.
Let wel: dit is mijn mening, maar het lijkt me toch logisch...
ga ik volledig in meee.
1000 euro kan nog niet,,, zelfs niet voor een nieuwe bashan:P
greetz
1000 euro kan nog niet,,, zelfs niet voor een nieuwe bashan:P
greetz
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Trouwens opvallend dat men zoveel van dit soort quads goedkeuren voor op de openbare weg, heb je ook met scooters en zelfs (Gamma / Karwei) fietsen van zeer slechte kwaliteit.
Dat is toch levensgevaarlijk?
Volgens mij zal dit niet erg lang meer duren,of er komt een nieuwe wetgeving waarbij de voertuigen moeten voldoen aan strengere kwaliteitseisen, nèt als bij elke auto/vrachtwagen.
Dat is toch levensgevaarlijk?
Volgens mij zal dit niet erg lang meer duren,of er komt een nieuwe wetgeving waarbij de voertuigen moeten voldoen aan strengere kwaliteitseisen, nèt als bij elke auto/vrachtwagen.
Dezelfde adverteerder bied ook 450cc Quads aan voor 1200,- ongeveer. Nieuw + kenteken.. Raptor Replica qua looks.
Waarom wordt deze crap altijd gepost?
En bij zen advertentie staat een Yfz en geen raptor. Wat een mongool is dat.
En 1000 euro voor een 450cc.....?
Volgens mij is dit gewoon een oplichter. Dus pas maar op!
Ik poste dit ook om die reden.quad-racerrr schreef:Waarom wordt deze crap altijd gepost?
Het kan ja ook NOOOOOIT dat iemand voor dat geld een 450cc quad aanbied.
Dus eigemlijk zou gewoon iemand daar in de buurt er ff langs moeten gaan en kijken of het echt is of niet.
verder moet ik zeggen het quadje ziet er wel goed uit;)
ik wou dat quads echt die prijs hadden en niet dat je voor een nieuwe raptor rond de 9000/10000 kwijt bent. Maargoed we wachten op de lotto;)
greetz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
man man, overall replicas en look-like's wa un bagger!
t forum komt er bom vol van te staan bashan dit bashan dit probleem wie weet de gouden tip....
maar, k ga proberen het te negeren
t forum komt er bom vol van te staan bashan dit bashan dit probleem wie weet de gouden tip....
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
klopt, daarom heb ik ook een keer gevraagd of het een idee is om een chinaquad rebriek aan te maken.dieseltank schreef:man man, overall replicas en look-like's wa un bagger!
Dit puur omdat er zo vaak dezelfde vraag word gesteld.
En zo hoef niet een china quad hater zich te storen aan al die topics en hoeven de chine quad bezitters zich niet meer te storen aan al die opmerkeingen dat je beter een Amerk moet kopen etc. (beetje overdreven gezecht)
greetz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
100% mee eensScratch schreef:klopt, daarom heb ik ook een keer gevraagd of het een idee is om een chinaquad rebriek aan te maken.dieseltank schreef:man man, overall replicas en look-like's wa un bagger!
Dit puur omdat er zo vaak dezelfde vraag word gesteld.
En zo hoef niet een china quad hater zich te storen aan al die topics en hoeven de chine quad bezitters zich niet meer te storen aan al die opmerkeingen dat je beter een Amerk moet kopen etc. (beetje overdreven gezecht)
greetz
sport categorie 4x4 catogrie...
pst echt wel een chineese bij
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
kijk ik bedoel dit echt niet om mensen af te kraken of awt dan ook.
wij hebben ook een shineray stixe 250cc chinees maar zijn er blij mee.
ik zou het juist zeer leuk, grappig en handig vinden dat er een china quad rebriek is.
waar je dus mooi alle getunde chineesjes hebt en ook al je vragen kunt stellen terwijl er dan ook nog is een grote kans is dat je vraag er al bij staat met een antwoord.
ik zeg ideaal en leuk;)
maar dit is mijn mening.
greetz
wij hebben ook een shineray stixe 250cc chinees maar zijn er blij mee.
ik zou het juist zeer leuk, grappig en handig vinden dat er een china quad rebriek is.
waar je dus mooi alle getunde chineesjes hebt en ook al je vragen kunt stellen terwijl er dan ook nog is een grote kans is dat je vraag er al bij staat met een antwoord.
ik zeg ideaal en leuk;)
maar dit is mijn mening.
greetz
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Goed idee: zo kan je trouwens ook eindelijk eens het kaf van het koren scheiden.
Want niet alle chinese producten zijn slecht, je hebt er best wel redelijke quadjes tussen.
Zo kan je de potentiële kopers een beetje sturen ipv alleen maar af te kraken....
En anders zal je hier heen moeten: http://www.chinaquad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar toch even dit: als je denkt dat je een nieuwe 350cc quad kan aanschaffen voor 1000,- euro, en daarbij geloof dat het allemaal wel mee zal vallen, dan is er nog weinig hoop. Je moet wel logisch redeneren natuurlijk.
Want niet alle chinese producten zijn slecht, je hebt er best wel redelijke quadjes tussen.
Zo kan je de potentiële kopers een beetje sturen ipv alleen maar af te kraken....
En anders zal je hier heen moeten: http://www.chinaquad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar toch even dit: als je denkt dat je een nieuwe 350cc quad kan aanschaffen voor 1000,- euro, en daarbij geloof dat het allemaal wel mee zal vallen, dan is er nog weinig hoop. Je moet wel logisch redeneren natuurlijk.
Zo moeten hier alleen degelijk spullen op de weg laten rijden, en niet van die troep. Wat denk je dat je overhoudt bij een botsing van 10 a 15km/h ? Nou dan kun je met een blik, en veger gaan opruimen.