quad+tunen?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Klaaswillemderuyter
Toeschouwer
Toeschouwer

quad+tunen?

Bericht door Klaaswillemderuyter »

hey,

ik wordt bijna 16, en wil een quad kopen, die ik rond de 70-75 wil laten lopen, ik heb te besteden: $3000
mijn vraag aan jullie:

welke grote quad?(zat te denken aan access sp of adly rs) en wat moet ik dan allemaal vervangen om hem ongeveer 70 te laten lopen???? moet wel binnen mijn budget blijven;)

alvast bedankt!
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Re: quad+tunen?

Bericht door Boncari »

Zoekzoek: viewtopic.php?f=16&t=27896" onclick="window.open(this.href);return false; ;)
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

Ik zou gaan voor de Access sp 50, is een hele grote, en comfortabele quad, en ziet er nog stoer uit ook. :applaus: De Adly RS 50 heb ik nog niet in levende lijve aanschouwd, maar hij ziet er wel gelikt uit. Voor tuningsmogelijkheden kan je dealer uitkomst bieden, en de zoekfunctie hier op het forum! :crosser: :crosser: :crosser:
Klaaswillemderuyter
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Klaaswillemderuyter »

Vrooooom schreef:Ik zou gaan voor de Access sp 50, is een hele grote, en comfortabele quad, en ziet er nog stoer uit ook. :applaus: De Adly RS 50 heb ik nog niet in levende lijve aanschouwd, maar hij ziet er wel gelikt uit. Voor tuningsmogelijkheden kan je dealer uitkomst bieden, en de zoekfunctie hier op het forum! :crosser: :crosser: :crosser:
oke, en wat is er nodig om een access sp 70 te laten rijden?
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

70 cc cilinder, handgemaakte uitlaat -, want volgens mij zijn er nog geen universele die meteen passen. Ander luchtfilter, grotere sproeier enz. Maar dat kun je ook met de zoekfunctie vinden, want voor elk merk - ze hebben namelijk allemaal het zelfde blok, alleen anders van vorm -, is het ongeveer hetzelfde. Je kan ook de Access Streak nemen, het is maar net wat je zelf leuk vindt.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Klaaswillemderuyter schreef: oke, en wat is er nodig om een access sp 70 te laten rijden?
Andere uitlaat moet genoeg zijn.

Daarna krijg je nog andere rollen/ drukveer /trekveer en sproeiers.

Dan rij je ongeveer 70. ( afhankelijk van tandwiel en omtrekbanden + banden spanning )
Plaats reactie