Klaar voor de weg?
Klaar voor de weg?
Heey, ik heb een vraagje... Wat moet er allemaal nog aan een Raptor 660 gebeuren om hem traat-legaal te maken? (Woon in Nederland, dus mag ook op de snelweg).
Ik zie overal bijv. dat er een nieuw dasboard op moet etc, etc... Is dit waar?
Alvast bedankt
Ik zie overal bijv. dat er een nieuw dasboard op moet etc, etc... Is dit waar?
Alvast bedankt
-
- Quadfanaat
- Berichten: 90
- Lid geworden op: di 23 sep, 2008 18:51
- Locatie: dordrecht
Re: Klaar voor de weg?
een quad moet zijn voorzien
van een kenteken (logisch)
verlichting moet werken
stads licht dim licht grootlicht
richtingaanwijzers moeten erop zitten en het doen
gevarenlicht
claxon
rem licht
en elf moet je wel in het bezit zijn van een rijbewijs
je moet natuurlijk ook verzekerd zijn en wegenbelasting betalen
van een kenteken (logisch)
verlichting moet werken
stads licht dim licht grootlicht
richtingaanwijzers moeten erop zitten en het doen
gevarenlicht
claxon
rem licht
en elf moet je wel in het bezit zijn van een rijbewijs
je moet natuurlijk ook verzekerd zijn en wegenbelasting betalen
http://www.youtube.com/watch?v=xsVFTiPAoPw" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Klaar voor de weg?
Thx voor de info, maar uuhm beetje stomme vraag , +hoeveel euro zou er dan denk je bij komen om de 660 helemaal straat-klaar te maken? (Zonder de verzekeringen natuurlijk )QUADFATHER72 schreef:een quad moet zijn voorzien
van een kenteken (logisch)
verlichting moet werken
stads licht dim licht grootlicht
richtingaanwijzers moeten erop zitten en het doen
gevarenlicht
claxon
rem licht
en elf moet je wel in het bezit zijn van een rijbewijs
je moet natuurlijk ook verzekerd zijn en wegenbelasting betalen
Mvg, Philip.
Re: Klaar voor de weg?
kan er beter een kopen met kenteken zit alles op want ombouwen en kenteken aanvragen is niet goedkoop
Re: Klaar voor de weg?
Moeilijk om een mooie, maar toch niet al té dure 2e hands met kenteken en alles te vindencor schreef:kan er beter een kopen met kenteken zit alles op want ombouwen en kenteken aanvragen is niet goedkoop
Keb geen idee van de prijzen van het straat-legaal maken.. Knipperlichten, etc... Moeilijk om te monteren?
Re: Klaar voor de weg?
om de lampen er op te bouwen is nog het minst moeilijk
om hem gekeurt te krijgen ga je niet zomaar lukken
om hem gekeurt te krijgen ga je niet zomaar lukken
never drive faster then your angel can fly
-
- Quadfanaat
- Berichten: 55
- Lid geworden op: ma 21 jul, 2008 10:23
- Locatie: alphen nb
Re: Klaar voor de weg?
ik ben bezig mijn warrior op kenteken te zetten
hij is nu weg voor de keuring
eisen zijn idd de verlichting en claxon en spiegels maar let op
alles moet een E-keur hebben dus ook alle lampen en er moeten banden onder zitten die street-legal zijn dus ook met E-keur
dit alles heb ik zelf gemonteerd en was totaal 650 euro kwijt aan onderdelen
omdat er bij mijn quad geen papieren waren moet ik mijn quad TUV laten keuren(duitsland) en dan kan ik hem invoeren
en moet ik bpm betalen
mijn quad staat nu nog in duitsland maar verwacht dat als ik straks helemaal klaar ben 2000 a 2500euro kwijt ben
(bpm schat ik op 1200euro)
hij is nu weg voor de keuring
eisen zijn idd de verlichting en claxon en spiegels maar let op
alles moet een E-keur hebben dus ook alle lampen en er moeten banden onder zitten die street-legal zijn dus ook met E-keur
dit alles heb ik zelf gemonteerd en was totaal 650 euro kwijt aan onderdelen
omdat er bij mijn quad geen papieren waren moet ik mijn quad TUV laten keuren(duitsland) en dan kan ik hem invoeren
en moet ik bpm betalen
mijn quad staat nu nog in duitsland maar verwacht dat als ik straks helemaal klaar ben 2000 a 2500euro kwijt ben
(bpm schat ik op 1200euro)
yamaha raptor 660R special edition 2005
Re: Klaar voor de weg?
Hmm ok, nuttige info! thx.. Veel geluk met je warrior, hopelijk komt ie er door!eric vermeer schreef:ik ben bezig mijn warrior op kenteken te zetten
hij is nu weg voor de keuring
eisen zijn idd de verlichting en claxon en spiegels maar let op
alles moet een E-keur hebben dus ook alle lampen en er moeten banden onder zitten die street-legal zijn dus ook met E-keur
dit alles heb ik zelf gemonteerd en was totaal 650 euro kwijt aan onderdelen
omdat er bij mijn quad geen papieren waren moet ik mijn quad TUV laten keuren(duitsland) en dan kan ik hem invoeren
en moet ik bpm betalen
mijn quad staat nu nog in duitsland maar verwacht dat als ik straks helemaal klaar ben 2000 a 2500euro kwijt ben
(bpm schat ik op 1200euro)