hoi
ik heb een bashan ben er hardstikke blij mee van het weekend nieuwe wielen met mooi banden erop gelegt.
daarna een powerfilter gemonteerd toen toch maar weer de oude luchtfilter terug geplaats.
toen ik daarna een stuk ging rijden leek het wel of hij ging stotteren wanneer hij zijn top bereikte.
als ik hem in de 1 zet en volgas probeer weg te rijden dan houd hij in ik schiet dan naar voren en vervolgens rijd hij door.
ik heb toen de luchtfilter ertussen uit gehaalt en gekeken wat er dan gebeurd , hij lijkt nu geen problemen te geven.
ik heb de filter toen gewassen en 1 dag laten drogen en de volgende dag weer gemonteerd probleem bleef.
ik heb toen de powerfilter gemonteerd , en om de slang die normaal vanaf het blok in de luchtfilter gaat een doek gemonteeurd zodat er niks inkomt. en idd hij doet het perfect.
maar nu lijkt het erop dat dat slangetje dat van het blok afkomt en in de luchtfilter zou moeten , dat daar olie uitkomt?
iemand hier ervaringen mee ???
Bashan probleem
Re: Bashan probleem
Dat slangetje is voor de druk in het blok. Is voor de beweging in luchtstroom of zoeits en moet nisk uitmaken voor de prestaties.
Is je carberateur niet verstopt? zo klinkt het. Effe cleanen mischien scheeld dat. Waarom hij beter loopt doordat je er een doek omheen hebt gewikkeld, daar snap ik nisk van.
Groete,
Robashan
Is je carberateur niet verstopt? zo klinkt het. Effe cleanen mischien scheeld dat. Waarom hij beter loopt doordat je er een doek omheen hebt gewikkeld, daar snap ik nisk van.
Groete,
Robashan
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Re: Bashan probleem
dat slangetje is carter ontluchting dampen van de olie gaan via de inlaat de cilinder in en worden ontbrand dat het geen schadelijke gassen meer zijn zo iets was het.
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}