Ook even voostellen

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
suZ400
Toeschouwer
Toeschouwer

Ook even voostellen

Bericht door suZ400 »

Hallo iedereen.
Even een kleine voorstel ronde dan ook maar meteen.
Ik ben 38 jaar en heb al bijna mijn hele leven iets met motoren gehad. Van motorcross tot minibike tot het echte werk aan toe. Zo ook mijn 2 dochters nu. Die rijden ook al op kleine motoren rond en ja ook een quadje. Ik heb in het verleden al verschillende weg motoren gehad. Maar doordat ik in het verleden veel aan wedstrijden motorcross heb gedaan bleef het kriebelen. De zand bleef me aantrekken.
De kinderen rijden nu met een quad door het zand en dat vond ik super mooi. Dus toen maar eens op zoek naar een Quad. Een tweede hands wilde ik niet. Maar het moest wel binnen een bepaald budget blijven. En zo geschiede dat nu gelukkig mijn nieuwe Suzuki Z400 bijna klaar is.
Na enkele weken wachten is het bijna zover.
Ik heb na lang wikken en wegen een Z400 bestald met als uitvoering de Valentie.

Als extra heb ik onderstaande velgen er maar meteen bij gedaan en voor het mooie geluid een Leo Vinci uitlaat er onder laten zetten. Ik moet zeggen dat geeft een super geluid.
Nu is het nog heel even wachten tot het kenteken er is en dan kunnen we gaan gassen.

Ik heb onderstaand toppic aangemaakt om e.e.a. te laten zien van de Z400

http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 57&t=28182
wolf
Quadrider
Quadrider

Re: Ook even voostellen

Bericht door wolf »

ziet er een goede quad uit, veel geluk ermee en welkom op het forum
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

Veel plezier met je quad. :duimhoog: Hij ziet er goed uit! :knikduim: Dat zal wel smullen worden als je kan crossen. :crosser: :crosser: :crosser:
suZ400
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door suZ400 »

Vrooooom schreef:Dat zal wel smullen worden als je kan crossen. :crosser: :crosser: :crosser:
Dat zal zeker smullen worden. Ik heb al verschillende keren op een wedstrijd quad mogen rijden op de baan en ik moet zeggen JAMMIE. Dat smaakte dus naar meer en gelukkig is dat er ook binnenkort.
craptor
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door craptor »

helemaal goed :wink:
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

Fijn dat je kan crossen. Ons bos is klein, en je mag er niet rijden. Hij heeft wel een heuvel waar je lekker over kunt springen, en er liggen overal houtsnippers. Lekker ''driften'' dus. Maar mijn quad is geen crosser. Succes!
suZ400
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door suZ400 »

Hier is genoeg bos. Ook waar je in mag. Maar het mooiste is dat er hier op 5 minuten een motorcross baan ligt. Dus dat is nog prettiger. Ook daar mag je op.
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

Maar mijn vaders oom, heeft genoeg land + een bos, maar dan moet ik wel de provinciale weg over. Ik ben nog maar 15. Het bos is niet al te groot, maar op het land liggen greppels. Ik heb staartbanden dus daar kom ik niet ver mee. Als ik een andere 50cc neem, dan denk ik dat ik er crossbanden onder leg. Racebanden staan wel mooier. Wat zou jij zeggen crossbanden -staan wel stoer, en maken ook een gaaf geluid op de weg. Racebande zijn mooier, en geschikter.
Plaats reactie