Hey iedereen,
Daarnet viel ik stil en kon ik mijn quad niet meer starten. Het is een Yamaha Raptor 660cc. Duwend heb ik hem gestart en om naar mijn garage te rijden. Nu ik hem weer heb willen starten hoor ik telkens een "klik" aan een onderdeel achter mijn accu. Na een aantal pogingen starte hij weer wel en dan weer niet. Dit is de eerste keer dat het zo doet. Wat zou dit kunnen zijn????
Graag hulp van degene die er kennis of ervaring mee hebben.
klik klik bij het willen starten
-
z400_racer
- Quadracer

Re: klik klik bij het willen starten
dat is je startrelais, klikken doet hij nog-> = doorschakelen
wanneer er te weinig accuspanning is krijgt de startmotor de beol niet meer rondgedraaid
oplossing: baterij oplade,(of indien kapot een nieuwe aanschaffen)
hoogstwaarschijnlek zal het enkel opladen zijn
wanneer er te weinig accuspanning is krijgt de startmotor de beol niet meer rondgedraaid
oplossing: baterij oplade,(of indien kapot een nieuwe aanschaffen)
hoogstwaarschijnlek zal het enkel opladen zijn
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD

eens uw batterij spanning meten als deze toch 12v of iets meer is dan eens meten terwijl je start als deze spanning dan extreem zakt is de batterij kapot
eens al uw bevestigingen zuiver maken gebeurt wel eens dat de contact punten geoxideerd zijn waardoor je slecht contact krijgt of spanning verlies
eens al uw bevestigingen zuiver maken gebeurt wel eens dat de contact punten geoxideerd zijn waardoor je slecht contact krijgt of spanning verlies
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
dit heb ik ook gehad , draai eens aan de schroefjes van de accu waar de kabel heen gaat , los en vast , beetje heen en weer en ernaa weer vast , werkt dat niet maak ze dan beetje schoon met staalborstel ofzo , bij mij hielp het eerste al 
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
ik heb het probleem kunnen oplossen. Heb de batterijkabels losgemaakt en plus en de min op mijn batterij wat afgeschuurd. Nu start mijn quad weer normaal. Bedankt voor jullie reacties