ik had gevraagd aan de firma hoeveel het mij zou kosten om een uitlaat nar hier te verschepen en het was 100 dollar, nu samen met de uitlaat zou mij da 395 dollar kosten, wat eigenlijk de wereld niet is voor een klasse A uitlaat in Amerika...
zie ik iets over het hoofd?
bestelling Amerika
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
Re: bestelling Amerika
de invoer en douane kosten. +btw
ik heb al aantal dinges laten afkomen ( en de dingens die officeel gefactureerd werden, dus geen lager bedrag op de factuur maar het effectieve bedrag dat ik betaald heb).
en het bedrag is altijd al iets minder geweest in euro dan dat ik het in dollar heb betaald. (de regel die de meeste aannemen is het bedrag dat je betaalt in dollar is ook het bedrag dat je in totaal zal betalen in euro.)
als je op de factuur een lager bedrag laat zetten betaal je natuurlijk minder
ik heb al aantal dinges laten afkomen ( en de dingens die officeel gefactureerd werden, dus geen lager bedrag op de factuur maar het effectieve bedrag dat ik betaald heb).
en het bedrag is altijd al iets minder geweest in euro dan dat ik het in dollar heb betaald. (de regel die de meeste aannemen is het bedrag dat je betaalt in dollar is ook het bedrag dat je in totaal zal betalen in euro.)
als je op de factuur een lager bedrag laat zetten betaal je natuurlijk minder
Er komt in totaal bijna een 30% overheen.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
vraag aan die winkel om een lower invoice op of in je doos te steken dan zijn de invoer taksen al een heel pak minder!
normaal gezien doet geen enkele shop hier moeilijk over
normaal gezien doet geen enkele shop hier moeilijk over
-
zilladude
- Pro Quadrider

idd ! ik doe het ook altijd zo ...
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;