Welke wegbanden voor een Goes 520 Max?

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Myke
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Welke wegbanden voor een Goes 520 Max?

Bericht door Myke »

Hoi allen,

Ik ben opzoek naar goeie wegbanden voor onder m'n Goes 520 Max... Nu kwam ik 2 leuke setjes tegen op internet, kan iemand me zeggen of het goede zijn en welke de beste is (ongeacht de prijs)?

Helaas kan ik de URL niet kopiëren, dus zeg ik het even zo= http://www.quadtuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false; --> links in het rijtje klik je op "velgen" --> vervolgens links in het rijtje onder het kopje velgen op "combisets" --> vervolgens op "Actie2" en op "Actie3".

Bedankt voor de moeite!
Goes 520 Max!
Myke
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Re: Welke wegbanden voor een Goes 520 Max?

Bericht door Myke »

Als je zelf nog andere opties of tips hebt, hoor ik ze erg graag! Het is alleen voor op de weg... Wel zijn er hier heel wat bochten en is de weg regelmatig 12%...
Goes 520 Max!
Myke
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door Myke »

Is dit iets, vond het wel een leuk prijsje...!

Merk: Kenda
4 banden (2x 25x8-12 2x 25x10-12) voor maar 380,-€ én homologé (of hoe je dat op z'n Nederlands zegt :) )

Of is dit merk niks?
Goes 520 Max!
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

Kenda is zeker niet slecht, heb ervaring met de bearclaws, en die vond ik niet slecht.
€380 is niet overdreven lijkt me...
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

kijk even naar deze link ; http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 50&t=28776" onclick="window.open(this.href);return false;
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Myke
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door Myke »

helaas passen de Maxxis banden niet op m'n quad... dus vandaar ;)
Goes 520 Max!
andre verzijl
Quadrider
Quadrider

Bericht door andre verzijl »

als je de standaard wielen op je goes hebt passen de maxxis ceros banden wel ik heb op mijn kingquad de zelfde maat ceros banden zitten.m.v.grt andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door Paul Snip »

Ik zou eens naar Innova kijken. En dan 25 x 12 x 8 aan de voorzijde, en 25 x 12 x 10 achter.

Deze banden rijden prima, veel grip en lopen mooi rond. Voordeel is ook dat de slijtvastheid veel beter is dan van bijvoorbeeld Maxxis straatbanden.

Ik heb voor mijn setje 300 euro betaald (4 stuks), dat lijkt mij een schappelijke prijs.
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

@ Paul, ik kan verkeerd zijn hoor, en ik spreek ook niet uit ervaring want ik heb zelf nog geen innova's gehad, maar een paar van mijn mede rijders wel, en die hadden er niet veel lof over, en dit ging over straatbanden en off-road profiel .. Ik heb me laten vertellen dat de mudgears enorm veel trilligen geven, en de straatbanden niet echt veel grip hadden bij nat wegdek .. En de Maxxis ceros zijn compound is idem als de bighorn, en die is enorm slijtvast. Weet al mensen die er bijna 10000 km mee gedaan hebben ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
andre verzijl
Quadrider
Quadrider

de maxxis ceros banden zijn wel duurder (ik geloof 470 euro de set 25-8-12 en 25-10-12) maar dat haal je dik terug op wegliging en hoe lang je er mee kunt rijden .en je hoeft maar een set banden te kopen met de ceros kun je goed terrein rijden en op straat zijn ze ook zeer goed dus uiteindelijk ben je toch goedkoper uit denk ik.m.vr.grt andre 8) :D
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

andre verzijl schreef:de maxxis ceros banden zijn wel duurder (ik geloof 470 euro de set 25-8-12 en 25-10-12) maar dat haal je dik terug op wegliging en hoe lang je er mee kunt rijden .en je hoeft maar een set banden te kopen met de ceros kun je goed terrein rijden en op straat zijn ze ook zeer goed dus uiteindelijk ben je toch goedkoper uit denk ik.m.vr.grt andre 8) :D
Hopelijk spreek je de waarheid :wink:
Heb er me net besteld, leveringstijd: 3 weken :verymad:
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
andre verzijl
Quadrider
Quadrider

de mijne liggen er nu 3000 km op en zie nog amper verslijt sporen .daar ga je zeker wel schik mee hebben denk ik.maar drie weeken wachten op je ceros banden is wel lang vind ik .ik geloof bij mijn dealer in barneveld binnen een week terminste dat was bij mij zo maar dat is al weer een tijdje geleden .misschien heeft maxxis nu leverrings problemen??.groeten andre :crosser: :crosser:
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

De voorbanden waren geen probleem, waren zelfs op stock...
Nuja, nog zo'n mooi vooruitzicht dan.
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Myke
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door Myke »

Maar die Ceros zijn toch ook voor off-road? Dan zijn "echte" weg banden toch beter als ik alleen op de weg zou rijden?
Goes 520 Max!
andre verzijl
Quadrider
Quadrider

je hoeft er niet mee off-road te rijden maar het kan wel dat is het voordeel van de maxxsi ceros banden .en denk eens aan de winter dan zijn de ceros banden ook beter dan straat banden denk ik.ik las dat je een goes 520 hebt gekocht als je nooit off-road rijd heb je ook geen 4x4 nodig .plus de ceros band gaat zeer lang mee ik denk dat ik met mijn ceros banden de 10.000 km wel gaat halen ik weet niet of ik dat met staatbanden ook haal ik heb op een andere quad straat banden gehad die waren met 6000km al weg.groet andre
Plaats reactie