Quad uit buitenland, LET OP!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Quad uit buitenland, LET OP!

Bericht door SlOoT »

Vandaag naar de RDW geweest om een quad te keuren uit Duitsland. Ik heb dat al 2 keer eerder gedaan zonder problemen. Maar met deze kreeg ik dus te horen dat het niet kon omdat er op het Duitse kenteken geen "L7E" stond. En omdat dat er niet op stond kon die keurmeester niet zien dat het om een quad ging :shock: :?

Nu weet ik dat bij de vorige quads die ik gekeurd heb en die inmiddels al een NL kenteken hebben die "L7E" ook niet op de Duitse Brief stond (heb kopie nog hier liggen). Na verdere ondervraging bleek dus dat per 1 Juli een aantal regels zijn veranderd.

Nu moet ik dus naar de Duitse TUV om de Brief aan te laten passen zodat er "L7E" ergens bij op komt te staan...

Dus ik ben dalijk een week verder en een paar honderd euro lichter voor alleen de tekst "L7E" op een papiertje die ze na de keuring toch weg gooien, wat wonen we toch weer in een heerlijk land...

Dus voor iedereen die een quad koopt in het buitenland, let erop dat er de tekst "L7E" op de papieren van de quad staat.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
koquad
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Re: Quad uit buitenland, LET OP!

Bericht door koquad »

oke bedankt altijd makelijk
Nu een Grizzly 660
Yamaha YFZ450 SE
Blaster van 2001 en van 2003
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

da's echt balen. Tegenwoordig krijg je als asielzoeker nog makkelijker papieren dan voor je quad.
Myke
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door Myke »

en dat noemen ze dan "één Europa"... :?
Goes 520 Max!
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

Vanochtend naar de TUV in Duitsland geweest. Daar hebben ze een verklaring voor mij gemaakt waarop staat dat het om een "L7E" voertuig gaat. Super aardige lui daar, heel vriendelijk en wouden graag helpen :D

Daarmee naar de RDW geweest en toen was het goed. Dus ik heb nog een Cannondale erbij met kenteken. En volgende week weer naar de RDW met een Cannondale. 8) Heb meteen voor alle Duitse papieren die ik heb zo'n "L7E" verklaring laten maken. :idea:
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Word je cammondale leverancier?:D
YAMAHA BREEZE 125cc
Plaats reactie