Vandaag naar de RDW geweest om een quad te keuren uit Duitsland. Ik heb dat al 2 keer eerder gedaan zonder problemen. Maar met deze kreeg ik dus te horen dat het niet kon omdat er op het Duitse kenteken geen "L7E" stond. En omdat dat er niet op stond kon die keurmeester niet zien dat het om een quad ging
Nu weet ik dat bij de vorige quads die ik gekeurd heb en die inmiddels al een NL kenteken hebben die "L7E" ook niet op de Duitse Brief stond (heb kopie nog hier liggen). Na verdere ondervraging bleek dus dat per 1 Juli een aantal regels zijn veranderd.
Nu moet ik dus naar de Duitse TUV om de Brief aan te laten passen zodat er "L7E" ergens bij op komt te staan...
Dus ik ben dalijk een week verder en een paar honderd euro lichter voor alleen de tekst "L7E" op een papiertje die ze na de keuring toch weg gooien, wat wonen we toch weer in een heerlijk land...
Dus voor iedereen die een quad koopt in het buitenland, let erop dat er de tekst "L7E" op de papieren van de quad staat.
Quad uit buitenland, LET OP!
Quad uit buitenland, LET OP!
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: Quad uit buitenland, LET OP!
oke bedankt altijd makelijk
Nu een Grizzly 660
Yamaha YFZ450 SE
Blaster van 2001 en van 2003
Yamaha YFZ450 SE
Blaster van 2001 en van 2003
da's echt balen. Tegenwoordig krijg je als asielzoeker nog makkelijker papieren dan voor je quad.
Vanochtend naar de TUV in Duitsland geweest. Daar hebben ze een verklaring voor mij gemaakt waarop staat dat het om een "L7E" voertuig gaat. Super aardige lui daar, heel vriendelijk en wouden graag helpen
Daarmee naar de RDW geweest en toen was het goed. Dus ik heb nog een Cannondale erbij met kenteken. En volgende week weer naar de RDW met een Cannondale. Heb meteen voor alle Duitse papieren die ik heb zo'n "L7E" verklaring laten maken.
Daarmee naar de RDW geweest en toen was het goed. Dus ik heb nog een Cannondale erbij met kenteken. En volgende week weer naar de RDW met een Cannondale. Heb meteen voor alle Duitse papieren die ik heb zo'n "L7E" verklaring laten maken.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadrunner