de achterrem begon eerst zonder te remmen te piepen.toen we in het reservoir van de remvloeistof keken stond de vloeistof wel wat lager dan het streepje langst de zijkant.dus heb ik het bijgevuld tot dat streepje.daarna was het piepen voorbij maar remde de rem steeds slechter.ik dacht dat er misschien lucht in de leiding zat dus deed ik de quad even naar een van mijn vrienden die hem vlug even had ontlucht.daarna remde hij niet meer.trok je dat rempedaal (ben de juiste benaming vergeten

)in, gebeurde er niks en normaal moet dat pedaal terug veren maar nu hangt dat gewoon een tijdje los te bengelen en gaat dat pedaal dan na een tijdje terug in positie terwijl dat direct hoort te gebeuren.
dan had ik nog een vraag: wat is het verschil in remolie,je hebt dot1 dot3 dot4,...
ik heb er gewoon vloeistof op gedaan die wij hier nog hadden staan.er stond niks op van dot...,er stond alleen denicol brake fluid op.op de kap van het reservoir staat dot3 or dot4 fluid only,maar ik weet niet wat voor vloeistof ik erbij had gedaan.
weet iemand wat het verschil is en waarom dat zo belangrijk is,en wat de gevolgen kunnen zijn moest je er de verkeerde bij doen?
alvast op voorhand bedankt!