Nerfbars voor warrior
Nerfbars voor warrior
Zozo,wat ik mij dus aant afvragen ben,...ik heb ne vriend en die is echt hennig handig met metaal enzo. Nu zou ik hem dus willen vragen om es te kijken voor nerfbars te maken voor mijn warrior. Waar zou ik nu die maten enzo kunnen vinden? En wat materiaal t beste te gebruiken? Die netjes zijn zo ook te verkrijgen geloof ik,niet?
-
- Quadracer
- Contacteer:
Maten kan je gewoon meten toch??? en die netjes kan je ook maken van spanband koop er gewoon eentje van een meter of zeven en zet er de schaar in En maak foto's het resultaat van selfmade vind ik interresant ik host ze wel anders
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quad Expert
ja, dat moet je zelf zien hé.
1) kijk hoe je ze wil maken
2) hoe ga je ze bevestigen
3) bepaal de benodigde afmetingen
van die buizen: als je die buizen wil plooien zal je speciaal gereedschap nodig hebben. Mijn nerfbars zijn bv 180° geplooid over een straal van max 20 cm.
En das gene kattepies, als je dat doet door er aan te trekken en ze te verwarmen, dan heb je alles behalve een ronde buis over
Als je alles zelf doet (ook het maken van het buizenplooigereedschap) zal het zonder werkuren te rekenen hoogstwaarschijnlijk goedkoper uitvallen.
1) kijk hoe je ze wil maken
2) hoe ga je ze bevestigen
3) bepaal de benodigde afmetingen
van die buizen: als je die buizen wil plooien zal je speciaal gereedschap nodig hebben. Mijn nerfbars zijn bv 180° geplooid over een straal van max 20 cm.
En das gene kattepies, als je dat doet door er aan te trekken en ze te verwarmen, dan heb je alles behalve een ronde buis over
Als je alles zelf doet (ook het maken van het buizenplooigereedschap) zal het zonder werkuren te rekenen hoogstwaarschijnlijk goedkoper uitvallen.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quadrider
- Contacteer:
mijn excuses voor die oude topic weer te openen, maar ik had graag het volgende geweten:
Heeft er iemand de plannen voor nerfbars te ontwerpen of de afmetingen? Het zou wel voor de Warrior zijn...
Heeft er iemand de plannen voor nerfbars te ontwerpen of de afmetingen? Het zou wel voor de Warrior zijn...
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=