http://www.chinaquad.nl/viewtopic.php?f=13&t=120" onclick="window.open(this.href);return false;
Chinaquad vs quadformbenelux
- joyride
- Quadrider

Chinaquad vs quadformbenelux
Dit vond ik op...........
http://www.chinaquad.nl/viewtopic.php?f=13&t=120" onclick="window.open(this.href);return false;

-
tjobbie
- Quadverslaafde

Re: Chinaquad vs quadformbenelux
ze zijn gewoon jaloers op onze mooie onnozel dure quads! hihi

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
och negatieve comentaar kan ook positief uitdraaien, laat ze maar zeggen of doen ik lig er niet wakker van

-
danny_metall
- Quadrunner

- Contacteer:
Eentje zegt;
Is me i.d.d. ook al opgevallen dat op het benulux forum constant niets anders wordt gedaan dan elkaar afzeiken.
Loopt ook een kereltje rond met een zwarte blaster.
Je zou hem bijna geld bieden om weg te blijven.
Ik woon best achteraf en kom hier vaker quads tegen.
Geen bashans hoor!!! alleen onnozelaars die 8000 euro uitgeven aan een quad.
Ze vertikken het om te zwaaien.
Hier in de regio zijn ze de laatste tijd de quad aan het verbannen.
Ben er heilig van overtuigt dat dit niet door onze beschaafde BS200 komt maar door die 660 en 700 cc's.die sloophamers op wielen.
Met hun magnesium wielen,titanium uitlaten,cross stuurtjes van €200,-.
Eenmaal thuis gaan ze met de rest van de buurt wedstrijdje doen wie de grootste hypotheek heeft
Ben blij dat ik dit forum heb gevonden

Is me i.d.d. ook al opgevallen dat op het benulux forum constant niets anders wordt gedaan dan elkaar afzeiken.
Loopt ook een kereltje rond met een zwarte blaster.
Je zou hem bijna geld bieden om weg te blijven.
Ik woon best achteraf en kom hier vaker quads tegen.
Geen bashans hoor!!! alleen onnozelaars die 8000 euro uitgeven aan een quad.
Ze vertikken het om te zwaaien.
Hier in de regio zijn ze de laatste tijd de quad aan het verbannen.
Ben er heilig van overtuigt dat dit niet door onze beschaafde BS200 komt maar door die 660 en 700 cc's.die sloophamers op wielen.
Met hun magnesium wielen,titanium uitlaten,cross stuurtjes van €200,-.
Eenmaal thuis gaan ze met de rest van de buurt wedstrijdje doen wie de grootste hypotheek heeft
Ben blij dat ik dit forum heb gevonden
-
dieseltank
- Quad Expert

- Contacteer:
tsjaa....
wat moet je hier op zeggen
we zijn allemaal quad rijders dat klopt idd.
laatste tijd word er wel veel "gezanikt" vind ik
maar als je de mensen "kent" mag je er toch ook wel een lolletje mee uit halen
wel zielig/jammer dat ze over mij op een ander forum gaan roddelen.....
wat moet je hier op zeggen
we zijn allemaal quad rijders dat klopt idd.
laatste tijd word er wel veel "gezanikt" vind ik
maar als je de mensen "kent" mag je er toch ook wel een lolletje mee uit halen
wel zielig/jammer dat ze over mij op een ander forum gaan roddelen.....
Laatst gewijzigd door dieseltank op vr 31 jul, 2009 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS
( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS
- joyride
- Quadrider

volgens mij doelen ze op jou 
best grappig...dat ze chineese quads gaan stimuleren om nog meer troep te maken zeker
als nu niemand het kocht ging de kwaliteit vanzelf omhoog maarja door de slechte kwaliteit hebben ze goee prijs=goede verkoop
ratten
wegwezen van dit forum dan en hier zeker onder een andere naam heilig gaan zitten praten zeker
(met name Littlequad ) niet zeveren dat ik een naam noem doen jullie daar ook)

als nu niemand het kocht ging de kwaliteit vanzelf omhoog maarja door de slechte kwaliteit hebben ze goee prijs=goede verkoop
ratten
(met name Littlequad ) niet zeveren dat ik een naam noem doen jullie daar ook)
Mijn extra grote KittyCat
Zolang ze daar blijven is toch alles oke?
Zo heb je de mensen onder elkaar en kunnen ze daar alles zelf uitzoeken. Als zij beweren dat de mensen met de dure quads geen leven hebben naast de dure quad, vind ik het best.
Misschien hebben ze nog wel gelijk ook want mijn quad is mijn alles.
En ik vind je bent een quad rijder of niet. En dan maakt geld weinig uit en ga je voor het beste. Voor de een is dat een yamaha breeze en voor de ander een raptor/outlander/grizzly bijv.
Maar die chinezen verpesten de hele markt en wat krijg je dan? Mensen die zien een quad rijden, voor het eerst in hun leven, en gaan kijken op internet wat het kost. Zien ze staan voor 900euro waar vaker nog bij staat "raptor" of "honda motor" en gaan sparen en kopen vervolgens een chinees. Wat krijg je dan weer van die weg misbruikers waarvan mensen zeggen daar heb je weer z'n quad. En de echte quad rijders worden daar de dupe van. Mijn communie cadeau was dag rit met een quad, ben nu bijna 21 ben al sinds m'n 7de bezig met quads dat kom je niet snel meer tegen helaas. Quad was een zeldzaam voertuig (met kenteken) maar dat verdwijnt als sneeuw voor de zon omdat veel mensen goedkoop een quad kunnen kopen. Ik geef het nog 2/3 jaar zijn quads verboden op de openbare weg. Er zijn nu geen regels voor omdat het een zeldzaam voertuig is, maar straks veranderd dat. Heb je zowiezo een motorrijbewijs nodig, maar ik denk dat het niet zover komt. Ze worden gewoon verboden. China, bedankt.
Zo heb je de mensen onder elkaar en kunnen ze daar alles zelf uitzoeken. Als zij beweren dat de mensen met de dure quads geen leven hebben naast de dure quad, vind ik het best.
Misschien hebben ze nog wel gelijk ook want mijn quad is mijn alles.
En ik vind je bent een quad rijder of niet. En dan maakt geld weinig uit en ga je voor het beste. Voor de een is dat een yamaha breeze en voor de ander een raptor/outlander/grizzly bijv.
Maar die chinezen verpesten de hele markt en wat krijg je dan? Mensen die zien een quad rijden, voor het eerst in hun leven, en gaan kijken op internet wat het kost. Zien ze staan voor 900euro waar vaker nog bij staat "raptor" of "honda motor" en gaan sparen en kopen vervolgens een chinees. Wat krijg je dan weer van die weg misbruikers waarvan mensen zeggen daar heb je weer z'n quad. En de echte quad rijders worden daar de dupe van. Mijn communie cadeau was dag rit met een quad, ben nu bijna 21 ben al sinds m'n 7de bezig met quads dat kom je niet snel meer tegen helaas. Quad was een zeldzaam voertuig (met kenteken) maar dat verdwijnt als sneeuw voor de zon omdat veel mensen goedkoop een quad kunnen kopen. Ik geef het nog 2/3 jaar zijn quads verboden op de openbare weg. Er zijn nu geen regels voor omdat het een zeldzaam voertuig is, maar straks veranderd dat. Heb je zowiezo een motorrijbewijs nodig, maar ik denk dat het niet zover komt. Ze worden gewoon verboden. China, bedankt.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zij lopen te zeuren dat hier mensen afgekraakt en uitgescholden worden en zelf doen ze precies hetgeen wat ze niet goed vinden
Ze lachen mensen met een raptor uit en kraken dieseltank af, hij heeft al wel heel wat bijgeleerd hier op t forum....
Al vind ik wel dat er best wel wat meer echt serieuze quadrijders, die ook echt verstand hebben van quads, op het forum zouden mogen zijn!
Ze lachen mensen met een raptor uit en kraken dieseltank af, hij heeft al wel heel wat bijgeleerd hier op t forum....
Al vind ik wel dat er best wel wat meer echt serieuze quadrijders, die ook echt verstand hebben van quads, op het forum zouden mogen zijn!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
dieseltank
- Quad Expert

- Contacteer:
Boncari schreef:Zij lopen te zeuren dat hier mensen afgekraakt en uitgescholden worden en zelf doen ze precies hetgeen wat ze niet goed vinden![]()
idd en zo is het meer net!
mag een mens niet meer leren?
en hoeveel mensen heb ik tips gegeven...
ja ok ik ben ook niet 100% dat geef ik heel eerlijk toe, en zeker dat ik wat kan leren, zoals van die conflicten met de een of ander...
en boncari ik denk ook wel dat die er zijn!
maar de mensen die verstand er van hebben reageren vaak niet, of reageren het een heel kort antwoord.
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
somthing comming soon...
QUADLOOS
( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS
Zielepoten zijn het
Ik heb niets tegen China quad en zeg steeds, ieder volgens zijn eigen budget. Maar zoals zij het stellen in hun forum lijkt het erop dat bijna iedereen die een Japanse quad of zoals vele het willen noemen een A merk rijden, niets anders heeft dan schulden of hypotheken
Ik zeg steeds zo : iedereen bepaald zelf hoe duur of hoeveel geld hij of zij in een quad steekt. Dat is persoonlijk en heeft niemand anders wat mee te doen of mee te maken.
En ik wil hier niemand op zijn tenen trappen, maar op het gebied van duurzaamheid en kosten zal het zich op termijn wel uitwijzen welke quads meer kosten.
Ik heb niets tegen China quad en zeg steeds, ieder volgens zijn eigen budget. Maar zoals zij het stellen in hun forum lijkt het erop dat bijna iedereen die een Japanse quad of zoals vele het willen noemen een A merk rijden, niets anders heeft dan schulden of hypotheken
Ik zeg steeds zo : iedereen bepaald zelf hoe duur of hoeveel geld hij of zij in een quad steekt. Dat is persoonlijk en heeft niemand anders wat mee te doen of mee te maken.
En ik wil hier niemand op zijn tenen trappen, maar op het gebied van duurzaamheid en kosten zal het zich op termijn wel uitwijzen welke quads meer kosten.
Als ze 7000 Euro al veel vinden voor een degelijke quad... Zouden ze ook met een Chinese auto van 1000 Euro rijden?Charger69 schreef:Zielepoten zijn het![]()
Ik heb niets tegen China quad en zeg steeds, ieder volgens zijn eigen budget. Maar zoals zij het stellen in hun forum lijkt het erop dat bijna iedereen die een Japanse quad of zoals vele het willen noemen een A merk rijden, niets anders heeft dan schulden of hypotheken![]()
Helemaal mee eens. Ik heb de mijne tweedehands gekocht. Ik durf gerust toe geven dat de nieuwprijs van 17.000 Euro me toch iets te duur was. Maar nog liever een degelijke tweedehands van een jaar oud, dan een nieuwe Chinees.Charger69 schreef: Ik zeg steeds zo : iedereen bepaald zelf hoe duur of hoeveel geld hij of zij in een quad steekt. Dat is persoonlijk en heeft niemand anders wat mee te doen of mee te maken.
En ik wil hier niemand op zijn tenen trappen, maar op het gebied van duurzaamheid en kosten zal het zich op termijn wel uitwijzen welke quads meer kosten.![]()
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
- FLIPmode
- Quadracer

- Contacteer:
We moeten godver wel belangrijk zijn dat ze ons zwartmaken 
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Het is gewoon pure afgunst 
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.