Keuring
Re: Keuring
welk land Dave moi in nederland hoeft een buggy of quad niet op keuring als hij op een trike kenteken staat.
max 15 kw motor vermogen.
Heeft hij meer vermogen dan zou er een autokenteken op moeten en dan moet je op keuring (apk) vanaf het vierde jaar vervolgens om de twee jaar
Wim
Heeft hij meer vermogen dan zou er een autokenteken op moeten en dan moet je op keuring (apk) vanaf het vierde jaar vervolgens om de twee jaar
Wim
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
mijn quad staat op auto kenteken maar hoeft niet gekeurt te worden om een of andere reden.
Sorry was vergeten te zeggen, het gaat hier over Belgie, ingeschreven als motor.owimpie schreef:welk land Dave moi in nederland hoeft een buggy of quad niet op keuring als hij op een trike kenteken staat.
Wim
Groeten,
David
Als ge een quad vb grizzly inschrijft als landbouwvoertuig moet die gekeurd worden.
En als je bv een Grizzly inschrijft als motor moet ie niet naar de keuring?libie schreef:Als ge een quad vb grizzly inschrijft als landbouwvoertuig moet die gekeurd worden.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
hier in nederland hoeft niks onder de 450 kilo apk gekeurt te worden
boven de 450 kilo wel
boven de 450 kilo wel
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
In België als hij als Type L6 vierwielig motorvoertuig wordt in geschreven nooit. Indien als landbouwvoertuig telkens bij verkoop.DaveMoi schreef:Is er ooit een keuring nodig op een Quad of Buggy? Bij verkoop? Na x aantal jaaren oud?
-David
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
David,
bij mijn weten geen keuring nodig,
in het verleden al twee quads verkocht, ze vroegen mij dat toch nooit.
Dus ik denk dus van niet of het zou iets nieuw moeten zijn van de laatste jaren...
Jokke
bij mijn weten geen keuring nodig,
in het verleden al twee quads verkocht, ze vroegen mij dat toch nooit.
Dus ik denk dus van niet of het zou iets nieuw moeten zijn van de laatste jaren...
Jokke