verschil in bashan quads
-
- Toeschouwer
verschil in bashan quads
Kan iemand zeggen of er een verschil is tussen de rovach en de agm bashan quad.
Heb er van elk een op het oog en weet niet goed welke kiezen?
Grtz
Heb er van elk een op het oog en weet niet goed welke kiezen?
Grtz
Re: verschil in bashan quads
Ik zou zeggen kijk op hun site, maar daar heb je niet veel aan, man, tientallen modellen, en nix uitleg!
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
http://www.chinaquad.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
hardcorechaam leden aan het werven
zag net in het nieuws dat ze een ander model gaan maken bij bashan, krijgt een stuk groter zadel
ongeveer de maat van een grizzly 700
hij wordt ook 100 euries duurder
geloof dat het iets te maken had met een doppenset wat je er bij krijgt, en dat dat onder het zadel past
dat kleine zwarte zakje met het hoognodige materiaal was niet meer voldoende
zag net in het nieuws dat ze een ander model gaan maken bij bashan, krijgt een stuk groter zadel
ongeveer de maat van een grizzly 700
hij wordt ook 100 euries duurder
geloof dat het iets te maken had met een doppenset wat je er bij krijgt, en dat dat onder het zadel past
dat kleine zwarte zakje met het hoognodige materiaal was niet meer voldoende
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
uhm ik moet wel 1 ding er bij zeggen op het china forum word wel niemand beledigt of wat dan ook , en is er veel meer plezier in alle topic tegen over hier !!
en hardcorechaam wist dat dit soort anwoorden gaan komen , dus is het beter dat hij het op china forum zet want hier komt er maar onzin uit 100 %
en hardcorechaam wist dat dit soort anwoorden gaan komen , dus is het beter dat hij het op china forum zet want hier komt er maar onzin uit 100 %
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
ik geef de tip om daar is op te kijken, want de meeste dingen over chinese quads staat er al grotendeels op en ja, een beetje reclame kan toch geen kwaad zie hier vaak genoeg swracing staan dusjasteve schreef:hardcorechaam leden aan het werven
hardcorechaam schreef:ik geef de tip om daar is op te kijken, want de meeste dingen over chinese quads staat er al grotendeels op en ja, een beetje reclame kan toch geen kwaad zie hier vaak genoeg swracing staan dusjasteve schreef:hardcorechaam leden aan het werven
een banner van http://www.chinaquad.nl" onclick="window.open(this.href);return false; wil wel helpen dan
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
wie wordt er hier dan beledigt sjmalliesjmallie94 schreef:uhm ik moet wel 1 ding er bij zeggen op het china forum word wel niemand beledigt of wat dan ook , en is er veel meer plezier in alle topic tegen over hier !!
plezier heb ik hier nog steeds, jij schijnbaar ook want je bent er elke dag
en hardcorechaam snapt dat mijn antwoord JUST KIDDING was mag ik hopen, het boeit me tenslotte niet welke quad je rijdt, als je maar PLEZIER hebt met je quadje, zoals al vaker door mij gezegt in andere topics over de chinese quad
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
ik bedoel niet hier , maar in anderen topic was dit heel vaak.steve schreef:wie wordt er hier dan beledigt sjmalliesjmallie94 schreef:uhm ik moet wel 1 ding er bij zeggen op het china forum word wel niemand beledigt of wat dan ook , en is er veel meer plezier in alle topic tegen over hier !!
en hardcorechaam snapt dat mijn antwoord JUST KIDDING was mag ik hopen, het boeit me tenslotte niet welke quad je rijdt, als je maar PLEZIER hebt met je quadje, zoals al vaker door mij gezegt in andere topics over de chinese quad
en zeker heb ik hier nog plezier , maar ik kijk gewoon alleen nog maar in de leuke topic's , en niks in die anderen want dat heeft geen nut meer .
en ik snap ook dat je dat voor de grap zij zie ik jouw altijd voor in , maar ik zij dat voor meerden mensen en niet alleen maar over 1 persoon
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
Okido, ik snap je uitleg volledig.......sjmallie94 schreef:ik bedoel niet hier , maar in anderen topic was dit heel vaak.steve schreef:wie wordt er hier dan beledigt sjmalliesjmallie94 schreef:uhm ik moet wel 1 ding er bij zeggen op het china forum word wel niemand beledigt of wat dan ook , en is er veel meer plezier in alle topic tegen over hier !!
en zeker heb ik hier nog plezier , maar ik kijk gewoon alleen nog maar in de leuke topic's , en niks in die anderen want dat heeft geen nut meer .
en ik snap ook dat je dat voor de grap zij zie ik jouw altijd voor in , maar ik zij dat voor meerden mensen en niet alleen maar over 1 persoon
greets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer: