zoals de meesten hier al weten heb ik al een Blaster.
de opties daarvan zijn:
-Rood met zwart model.
-3.5 cm verbreding achter aan elke kant
-7.0 cm verbreding voor aan elke kant
-FMF golden series fatty voorbocht
-FMF powercore 2 demper
-oil block off ( dus zonder meng smeer olie tankje etc…)
-grabbar, ander geen standaard…
-ART dodemansknop rood
-twin air filter
-filterbak aangepast
-A-arm skit-plate
-Frame skit-plate
-nerfbars, netten ook aan het frame vast
-zwarte polisport sharp handkappen
-2 plaatjes met twin-air sticker der op ( inplaats van spatborden voor)
-waring labels verwijderd-
nu heb ik een 2de blaster gekocht van 2001 (ouder model dus, alleen wel met nieuw type motorblok)
hij loopt nog niet dat is het probleem eigenlijk.
de vorige eigenaar had er van alles nieuw op gezet.
waaronder:
-nieuwen achteras
-nieuwen achteras lagers
-nieuw achteras huis
-nieuwe tandwielen
-nieuwe banden rondom
-nieuwe nerfbars
-hydrologisch achterrem met staal-gemartelde remleiding
-nieuwe geventileerde remschijf
toen had hij een test rondje gemaakt zonder mengsmering bij de benzine te doen.
het ging uiteraard kapot en toen kon ik hem kopen. (voor niet te gek veel)
hier een foto: van de quad



achterband

ART nerfbars


Voorband

brand new stuff!

oude achteras is er bij geleverd, heb ik in de bankschroef gezet en gedraaid op elke kant gekeken en kan en NIET zien dat hij krom is, dus is gewoon recht.


dat is wel een beetje beun achtig gemaakt....
wie heeft er nog een inlaat rubber voor een blaster liggen?
Mijn idee was om die quad op te knappen, lopend maken. om de laatste paar weken van mijn vakantie nog wat te gaan hobby'en
en mijn quad ook wat aanpassen
ik zal foto's gaan maken en jullie op de hoogte houden
( mensen die ik op msn of iets dergelijks al gesproken heb, willen jullie niks gaan verklappen!
greets!




















