susuki kingquad 300cc 4x4

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
quad123
Quadrider
Quadrider

susuki kingquad 300cc 4x4

Bericht door quad123 »

hallo, Ik heb dus een advertentie gezien op marktplaats :Te koop quad motorblok suzuki kompleet nieuw nog niet gelopen
We hebben er hier 10 van quads lopen in Valkenburg in de grotten met electromotoren .. , ik denk dat kan interesant zijn! dus zo gezegd zo gedaan :evil: ik een mailtje gestuurt wat het mocht kosten... mailtje terug, het is een 4x4, met komplete uitlaat en bedrading enz. alles gloed nieuw. ik weer terug gemailt hoeveel cc het is en wat het moet kosten, op de cilinder staat 280cm³ dus dat is 300cc. dus we komen uit een : susuki kingquad 300cc 4x4 gloednieuw! maar voor de prijs moest ik bij zijn zoon zijn en die moest ik dan even bellen. maar ik heb even zijn mail gekregen, ik kan er dus 10 krijgen en ben benielt wat hij er voor wilt hebben... weten julie wat zo'n blok nou gloednieuw waard is ??? als ik hem bijv weer verkoop, ik wil ze namelijk kopen en dan weer doorverkopen... :p :afgestudeerd:
Zondag kijken : Suzuki LTZ 250 :D
joyride
Quadrider
Quadrider

Re: susuki kingquad 300cc 4x4

Bericht door joyride »

Hier zie je de quads waar de bloken onder weg komen, http://www.aspadventure.nl/grotten-programmas.php" onclick="window.open(this.href);return false;
quad123
Quadrider
Quadrider

Bericht door quad123 »

eey, nieuwe advertentie !! http://link.marktplaats.nl/275360983" onclick="window.open(this.href);return false; en mail:

beste Rik,

wellicht heb je de nieuwe advertentie gezien we hebben er geen 10 meer maar 8.
2 zijn er al verkocht !
ze kosten 250,- per blok koop je ze alle 8 dan krijg je ze voor 1650. dat betekent 350 korting

er zit geen kabelboom bij maar wel andere onderdelen van blok zelf zoals subframe,uitlaat, ontsteking, aandrijfassen etc etc check nieuwe advertentie staat alles in.

groetjes

Raymond
Zondag kijken : Suzuki LTZ 250 :D
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

die blokken komen onder de quads uit die ze in valkenburg in de grotten gebruiken , die hebben daar een electro motor in gelecht , ik weet dit omdat ik er vaak met school heen moest voor activiteiten , heb ze ook zien staan :) woon er +- 25 min vandaan
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
trike power
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door trike power »

Om terug te komen op de begin vraag.
:wink: Wat zijn ze ongeveer waard? :?:
Plaats reactie