Iemand gebruikt mijn foto's voor zijn quad:O
Iemand gebruikt mijn foto's voor zijn quad:O
Hoi allemaal.
Ik keek net ff op marktplaats en ik zie ONZE quad te koop staan.
Er word dus een advertentie aangeboden met foto's van onze quad...
Mag iemand zomaar die foto's gebruiken? De foto's staan hier op het forum en op chinaquad.nl
greetz
ps marktplatslink: http://link.marktplaats.nl/271895750" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik keek net ff op marktplaats en ik zie ONZE quad te koop staan.
Er word dus een advertentie aangeboden met foto's van onze quad...
Mag iemand zomaar die foto's gebruiken? De foto's staan hier op het forum en op chinaquad.nl
greetz
ps marktplatslink: http://link.marktplaats.nl/271895750" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Iemand gebruikt mijn foto's voor zijn quad:O
Nee, dat mag niet. Jij hebt de foto's gemaakt, jij beheert de rechten erop.
Als mensen van jouw foto's gebruik willen maken, moeten ze eerst toestemming vragen. Of je moet ze natuurlijk vrijgegeven hebben onder Creative Commons of zo, maar dat is hier niet het geval.
Dat is trouwens ook tegens de regels van Marktplaats:
Als mensen van jouw foto's gebruik willen maken, moeten ze eerst toestemming vragen. Of je moet ze natuurlijk vrijgegeven hebben onder Creative Commons of zo, maar dat is hier niet het geval.
Dat is trouwens ook tegens de regels van Marktplaats:
Gewoon dus de advertentie aangeven bij Marktplaats, met als uitleg dat jij geen toestemming hebt gegeven voor het gebruik van die foto's.Het aanbieden van, vragen om of plaatsen van foto’s waarop het auteursrecht of portretrecht van iemand anders rust is niet toegestaan.
kan ik die vent ook aanklagen?:P
greetz
greetz
lol je klaagt niks aan
Is het geld niet waard
Is het geld niet waard
haha nej maar was ook maar gekheid:p
Ik mail marktplaats wel:P
greetz
Ik mail marktplaats wel:P
greetz
Volgens mij als er geen gezicht op staat of een copyright kan het geen kwaad...
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Het maakt mij ook niks uit, maar ik vind het zo lelijk dat als iemand nu komt kijken voor de quad dan is het dus een andere quad. Miss andere banden, meer beschadigd en je kijkt dan al raar op als je komt kijken dat het niet dezelfde tuin is.KrisZ400 schreef:Volgens mij als er geen gezicht op staat of een copyright kan het geen kwaad...
Vind gewoon sneu dat die vent niet ff de moeite neemt om zelf foto's te maken.
greetz
Ik zou die kerel gewoon een mail sturen dat hij ze eraf moet gooien.
En ook aangeven bij marktplaats.
En ook aangeven bij marktplaats.
wellicht heeft hij p je merk quad gegoogled en dan krijg je foto van dees forum soms
Mijn extra grote KittyCat
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
whahaha hij vond je quad gewoon zooooo geweldig , dat hij toch maar eens dacht nouw dan nemen we toch dezen quad als afbeelding
zoo moet je het ook zien
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Ey jong,
Ik geef je een zeer belangrijke tip, ik ken deze manier. Ze zetten jouw quad te koop en als ze iemand hebben die echt interesse heeft, stelen ze jouwne en verkopen ze hem. Zo hebben ze hem niet lang ergens staan maar hebben ze hem direct verkocht. Doe aangifte bij de politie!!! Dit meen ik echt!!!
Ik geef je een zeer belangrijke tip, ik ken deze manier. Ze zetten jouw quad te koop en als ze iemand hebben die echt interesse heeft, stelen ze jouwne en verkopen ze hem. Zo hebben ze hem niet lang ergens staan maar hebben ze hem direct verkocht. Doe aangifte bij de politie!!! Dit meen ik echt!!!
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
nou, mijn pa heeft een normale e-mailtje gestuurd met een vriendelijk verzoek en de afbeelding is gewijzigd.
wel is het zo dat we geen reactie met een excus hebben ontvangen.
Maarja scheeld we de quad is er nog;)
greetz
wel is het zo dat we geen reactie met een excus hebben ontvangen.
Maarja scheeld we de quad is er nog;)
greetz
-
joeykarper
- Toeschouwer

ik weet niet hoor maar volgens mij is dat juist de foto waarmee ze aangeboden worden. die foto is niet in NL gemaakt.
die foto die er nu staat tenminste.. kan zijn dat die al verandert is maar goed.
Of ben jij degene die ze verkoopt. want heb diezelfde foto al vaker gezien, ook in boekjes.???
grtz
die foto die er nu staat tenminste.. kan zijn dat die al verandert is maar goed.
Of ben jij degene die ze verkoopt. want heb diezelfde foto al vaker gezien, ook in boekjes.???
grtz
Foto is inderdaad veranderd 
foto is veranderd nadat ik hier dit op heb geschreven en nadat mijn pa die vent een mail heeft gestuurd.joeykarper schreef:ik weet niet hoor maar volgens mij is dat juist de foto waarmee ze aangeboden worden. die foto is niet in NL gemaakt.
grtz
greetz