pk's
pk's
vraagske : kan iemand mij zeggen hoeveel pk een raptor 350 heeft ?
ik heb gehoord dat het 34 pk zou zijn , maar vind hier niets van terug op het net .
Volgens diezelfde bron zou de warrior 28 pk hebben ...
Bedankt
ik heb gehoord dat het 34 pk zou zijn , maar vind hier niets van terug op het net .
Volgens diezelfde bron zou de warrior 28 pk hebben ...
Bedankt
life is short.....live it !
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ik denk dat dit ook veel minder zal zijn. Ik rijd met een Warrior (oud model), ook wel van bouwjaar 2004 en broer met de nieuwe 350R. En echt waar, er zit daar bijna niets van verschil in. Wij trekken even hard op, in feite kunnen we mooi mee met elkaar, maar in het optrekken wint er niemand. Ikzelf heb ook eens een paar keer met de 350r gereden en ik merk niets van verschil. Misschien ligt dit omdat de mijne van 2004 is, maar er zit echt niets van verschil in...
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
hey,
Raptor 350cc 20 pk?? lol
Is 32 pk ook goed?? En dan wel geheel standaard zonder tuning?? Let wel dat dit blok compleet ander techniek gebruikt sinds het de allernieuwste quad is van yamaha. Bijvoorbeeld titanium kleppen, lichtgewicht metalen voor het blok, sensoren voor gas regeling enz enz.
Check it out... 32 brake horsepower!!!!
Laterzzz
Raptor 350cc 20 pk?? lol
Is 32 pk ook goed?? En dan wel geheel standaard zonder tuning?? Let wel dat dit blok compleet ander techniek gebruikt sinds het de allernieuwste quad is van yamaha. Bijvoorbeeld titanium kleppen, lichtgewicht metalen voor het blok, sensoren voor gas regeling enz enz.
Check it out... 32 brake horsepower!!!!
Laterzzz
Dus....
-
- Quadrunner
- Contacteer:
SORRY,
ten eerste dacht ik dat het over een RAPTOR ging in plaats van een WARRIOR.
Ten tweede heeft de raptor 350 wel degelijk 32 pk in plaats van 22. Zoek het maar op ergens maar ik weet 1000% zeker dat de raptor (die pas sinds 2004 bestaat) 32pk heeft.
verwar het niet met KW wat op 23kw uit komt voor de rekenwonderen onder ons.
ten eerste dacht ik dat het over een RAPTOR ging in plaats van een WARRIOR.
Ten tweede heeft de raptor 350 wel degelijk 32 pk in plaats van 22. Zoek het maar op ergens maar ik weet 1000% zeker dat de raptor (die pas sinds 2004 bestaat) 32pk heeft.
verwar het niet met KW wat op 23kw uit komt voor de rekenwonderen onder ons.
Dus....
warrior , pk's heeft niks met optrekken te maken maar wel de koppel van de motor
pk's hebben meer efekt op het voorttrekken van iets bvb een aanhangwagen.
kijk maar naar de turbo diesel wagens die minder pk's hebben dan bepaalde benzinewagens maar in het hernemen van bvb 100km/u naar hogere snelheid sneller optrekken en dit dankzij het hogere koppel [/quote]
pk's hebben meer efekt op het voorttrekken van iets bvb een aanhangwagen.
kijk maar naar de turbo diesel wagens die minder pk's hebben dan bepaalde benzinewagens maar in het hernemen van bvb 100km/u naar hogere snelheid sneller optrekken en dit dankzij het hogere koppel [/quote]