Beste quadrijders,
Ik wil mijn Yamaha Breeze vervangen. Het is een super quad. Alleen hij wordt me een beetje te klein.
Nu vraag ik of jullie iets weten er zijn paar eisen.
- maximaal 250cc
- Automaat (ben rolstoelgebonden dus kan niet schakelen).
- sportuiterlijk
Er heoft GEEN kenteken op. Budget is daarom tot 3 duizend.
Weten jullie iets? Goes 220?
Ik denk dat ik hem sowieso 2e hands ga kopen. Ik zit er aan te denken om hem misschien in het buitenland te kopen aangezien ik geen kenteken nodig heb. Maar ik weet nog niet welke moddel.
Suzuki LTZ250 semi-automaat ombouwen tot automaat. Maar die dingen kosten al 5 duizend euro nieuw dus weet niet of er een in mijn budget voorkomt. Daarnaast zal het toch iets kosten om hem handgeschakeld te krijgen.
Post maar ideetjes. Groeten Koen
Quad tot 250cc
-
- Quadrunner
Quad tot 250cc
YAMAHA BREEZE 125cc
Re: Quad tot 250cc
Je kn wel een nieuwe LTZ 250 echter wel overjarig kopen voor €3750,- Er is sinds 2003 toch niks aan veranderd alleen stickers.
Maar goes 220 is gelijk aan Polaris Phoenix 200 ehter heeft deze cardan. Die kosten ook niet zo veel.
Maar goes 220 is gelijk aan Polaris Phoenix 200 ehter heeft deze cardan. Die kosten ook niet zo veel.
-
- Quadrunner
een kymco KXR 250 vind je ook voor weinig geld
-
- Quadrunner
helaas moet ik jullie mededelen dat onze Kawasaki KFX 700 op marktplaats staat. Reden voor de verkoop is dat ik meer cilinderinhoud wil. Daarnaast heeft mijn vader minder tijd om te rijden. zijn quadgroepje rijdt niet veel meer. Omdat ik met de KFX niet door een tunneltje kan. Het is een tunnelbult om achterin het circuit te kunnen komen. Ik rijd z'n 5x per jaar met de quad rond het circuit om zo op bijna elke plaats te kunnen genieten van de cross. Omdat ik rolstoelgebonden ben is dat nogal lastig als iedereen je overal heen moet duwen want het terein is zwaar.
Maar daar kan de KFX dus niet door. Eerst wou ik een eigen quad kopen van circa 250 cc. Maar we hebben nu besloten dat we beide quads verkopen en er één voor terugkopen met kenteken.
Bah ik baal ervan. Ik rijd graag op de KFX en de Breeze. Maar de breeze is me echt te kleine n de KFX is 'te groot'. Maar wel de mooiste van 't dorp!
Maar daar kan de KFX dus niet door. Eerst wou ik een eigen quad kopen van circa 250 cc. Maar we hebben nu besloten dat we beide quads verkopen en er één voor terugkopen met kenteken.
Bah ik baal ervan. Ik rijd graag op de KFX en de Breeze. Maar de breeze is me echt te kleine n de KFX is 'te groot'. Maar wel de mooiste van 't dorp!
YAMAHA BREEZE 125cc
- RteBrake
- Toeschouwer
Koen Berendsen schreef: Maar wel de mooiste van 't dorp!
Rijden er zoveel in Halle dan
heb zelf en kymco kxr 250 ben er tevrede van maar je moet hem ook niet verglijken met een raptor he