We hebben weer een rit achter de rug afgelopen zondag van de firma w-lies uit krimpen aan den ijssel.
Het was een zeer mooie dag met iets minder belangstelling dan de vorige rit maar wederom zeer geslaagd
Stuk voor stuk zeer bruute machines (1 iets minder) breed laag snel alles was er
Martin bedankt voor de organisatie he
dat was het zeker en het weer was ook super!!!!
en super bedankt aan martin en en al zijn mensen van w-lies voor weer een super dag
kan niet wachten tot de volgende rit
het uit rijden is toch leuker dan met de auto er achter aan hahahaha
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
idd en fameus spel zo te zien!
ik vindt het wel spijtig dat niemand geen helm draagt in de filmpjes!
niet dat ik altijd met helm rijdt maar als die r1 rappy die wheelie trekt kan het altijd mislopen
de hele dag hebben we netjes de helm gedragen r1aptor en ik
alleen op het laats voor de deur bij w-lies ff spelen toen ff niet
is idd niet slim dus kinders altijd je helm op.
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
airwolf schreef:idd en fameus spel zo te zien!
niet dat ik altijd met helm rijdt maar als die r1 rappy die wheelie trekt kan het altijd mislopen
En ik vind het spijtig dat er mensen zijn die er last van hebben wat en hoe andere mensen iets doen!!!!!
Yamaha raptor met een yamaha R1 1000cc EN DAT=R1aptor
airwolf schreef:idd en fameus spel zo te zien!
En ik vind het spijtig dat er mensen zijn die er last van hebben wat en hoe andere mensen iets doen!!!!!
als je er last van hebt hoe ik over jou rijgedrag denk post het dan niet op een forum!
en als je wil doen waar jij plezier in hebt ga dan op een onbewoond eiland wonen dan kan niemand het zien of je becritiseren!
maar is het nu zo veel gevalijker om een minut of 10 een beetje te kutten idd zonder helm
dan een haledag als een gek te crossen met je quad
en hoe zijn we in hemels naam op kinderen gekomen?
we hebben het hier over volwasse mensen die ff spelen.
en als je kinderen zonder helm rijd is het dan niet aan de ouder om daar op in te grijpen?
maar ik kijk er van op dat er zo'n punt van gamaakt wordt.
warrior gsxr 1000