en ben al een aantal mooie 450s tegengekomen die er nog wel heel netjes uitzien tegen een redelijke prijs

maar nu kwam ik ook een raptor 250 tegen, model 2009, en nieuw uit doos.. voor bijna de zelfde prijs als n 2ehands 450.

nu heb ik al een beetje gekeken naar wat er zo verschilt aan de 250, natuurlijk de top speed en de grootte verschilt ook wel een stuk.
top speed van zo'n 250er licht zo'n 30km/u lager als een 450, en ben bang dat een 250 ook te klein voor mij zou zijn ( ben iets groter als 1.70 en zal niet veel meer groeien..)
het zijn wel allebij echt quads voor cross/parkours enzo, en niet echt voor op de weg, het kan natuurlijk wel.
heb ook niet gekeken voor quads met kenteken, dat is helemaal te duur.. (met sneeuw strax in de winter toch niet nodig, geen gele jasjes op motors te bekennen
heb ook al wat gekeken naar ltz's en kfx, maar de voorkant van een ltz bevalt me niet en een kfx is gewoon te duur
een betaalbare raptor 350 is ook bijna niet te vinden ( met mijn budget dan.. )
jammer dat quads hier zo duur zijn, ergens in america had ik voor t zelfde geld een raptor 660 of 700 kunnen kopen
iemand tips ofzo laat even weten
grtz unl