Mijn hoofd zit in de knoei , moto ,quad moto quad

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Hellracer
Quadrider
Quadrider

Mijn hoofd zit in de knoei , moto ,quad moto quad

Bericht door Hellracer »

Hello Guys,

Sinds enkele weken zit ik wat in de war met wat ik wil verder doen.
quad vind ik het cool tot nu toe maar de baan begint mij te vervelen en kostelijk omdat ik binnenkort in mijn nieuw huisje ga wonen en midner tijd zal hebben en geen garage heb dus tuinhuis zetten ervoor maar als het niet doorgaat voor groot tuinhuis zit ik vast voor de quad :(

Kostelijk quad kost nu al 8400euro met niets opties (Baja X occasie) en een enduro zegt met wel ook wat, nog meer vrijheid en kunnen er zeker 2 op de remorque als we ergens naartoe rijden met El timbo.

kost ook minder als je een DR400 in occasie koopt of meer een XR600, puur voor fun dus geen crossterrein alleen enduro en baan.

Wie heeft er ervaring mee en kan me eens wat verhelderen in mijn hoofd, BARTIE?????? jij komt van enduro naar quad !!

ik weet het niet meer maar wil dit weten voor ik in mijn nieuw huisje zit dus binnen 3 maanden :(

ik wil geen baanmachine, heb ik niks aan ,is mijn ding niet en rijd ik me toch kapot dan.

mercikes voor de aandacht
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

ik vind toch voor dat je overstapt dat je er minstens eens moet mee rijden met een enduro. ikzelf kom van een yamaha wr 450, wat een pracht van een enduro is maar toch kwam na een tijdje terug die zin om met de quad te rijden(kheb vroeger nog met warrior gereden) plus dat is dag en nacht verschil met een quad, want chapeau voor die mannen met hun crossers waznt ik kon het niet.
dus eerst testritje maken zou wijs zijn volgens mij.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

[quote="wantjes"]...plus dat is dag en nacht verschil met een quad, want chapeau voor die mannen met hun crossers waznt ik kon het niet.
[quote]

Dat is eens eerlijk zie, ik begrijp ook niet hoe sommige enduristen met hun machine spelen.

Ik ken echter ook nog weinig enduristen zonder gebroken knie of been...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

ja jij verandert wel snel van gedachten he' :) ik altijd enduro's gehad mijn laatste klx650r ja heeft voor en nadelen tegenover quad he'
op de baan in ieder geval sneller op droge veldwegen ook op parcour veel meer power dan raptor ! en minder vermoeiend om mee te rijden , quad zo ik nu ook zeker ni meer willen missen hoor , voel me er veiliger op , kun je gekker mee doen en ben je sneller mee als het glibberig onder de wieljes is . elk zijn eigen rijstijl en pleziertjes ! :)
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Quad en een dikke enduro van Yamaha :wink:
Hellracer
Quadrider
Quadrider

Bericht door Hellracer »

het is dus de bedoeling voor velgwegen en niet crossparcours, maar moeth et wel ook kunnen soms.

Vaardigheid vind ik juist tof als het moeilijker is want met de quad ben je vlug klaar vind ik buiten crossparcours.

Mijn grootste probleem is het geld nu en plaats ervoor maar wil niet zonder hobby vallen begrijp je en is mijn 3de quad op 1 jaar :)

heb mooie Yamaha TTR600 supermotard gezien en crosswielen bij ook ;)

ik weet het niet meer, kost nu al 8400euro en ben nog niet klaar hoe hij nu is binnenkort kost het me 400000bef :twisted:
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Als je een occasie Yamaha WR450 of 250 vind zou ik niet twijfelen, zijn machientjes waar je dikke fun mee kan beleven (met de quad ook maar als je dit beu bent zijn er prachtige alternatieven in de enduro wereld te vinden)
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

maar voor veel geld te sparen zal het ni makkelijk zijn ! een goede wr ofzo betaal je snel 4000 euro ! en wat ga je nog van u quadje krijgen ?? dus ga je ni veel over hebben en dan nog iets veranderen aan de enduro , en je zult zeer weinig eurotjes over hebben vrees ik ! :wink:
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

Moest ik van jou zijn, ik zou m'n Baja houden. Met een quad kun je toch alles??? Op de weg rijden, veldwegen, off-road, MX,... Ik zou niet meer willen veranderen!
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
koeke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door koeke »

Heb juist mijn moto verkocht( baanmachine 5 jaar mee gereden) om een quad te kopen, heb daar geen spijt van. Voel me veiliger op een quad dan op een moto. Nadeel van een quad is wel het moeten aanschuiven in een file en de remmen, baan machine staat direct stil als je remt is met quad wel anders. Met een moto rij je ook overal te snel en met die nieuwe verkeerswet is dat niet leuk rijden. Je moet het voor je zelf uitmaken maar ik zou de quad houden.
V-force

Re: Mijn hoofd zit in de knoei , moto ,quad moto quad

Bericht door V-force »

Hellracer schreef:Hello Guys,

Sinds enkele weken zit ik wat in de war met wat ik wil verder doen.
quad vind ik het cool tot nu toe maar de baan begint mij te vervelen en kostelijk omdat ik binnenkort in mijn nieuw huisje ga wonen en midner tijd zal hebben en geen garage heb dus tuinhuis zetten ervoor maar als het niet doorgaat voor groot tuinhuis zit ik vast voor de quad :(

Kostelijk quad kost nu al 8400euro met niets opties (Baja X occasie) en een enduro zegt met wel ook wat, nog meer vrijheid en kunnen er zeker 2 op de remorque als we ergens naartoe rijden met El timbo.

kost ook minder als je een DR400 in occasie koopt of meer een XR600, puur voor fun dus geen crossterrein alleen enduro en baan.

Wie heeft er ervaring mee en kan me eens wat verhelderen in mijn hoofd, BARTIE?????? jij komt van enduro naar quad !!

ik weet het niet meer maar wil dit weten voor ik in mijn nieuw huisje zit dus binnen 3 maanden :(

ik wil geen baanmachine, heb ik niks aan ,is mijn ding niet en rijd ik me toch kapot dan.

mercikes voor de aandacht
hellracer manneke, gij weet precies écht nie wa ge wilt he :twisted:
de enige manier om geld te sparen is die quad de deur uit en nix anders in de plaats als ge t daarvoor doet....
maja binnen 14 dagen hebt ge waarschijnlijk alweer ne andere zotte inval en gaat ge u weer iets anders kopen... ik weet nie of de andere mensen da ook hebben ma ik kan daar kosytelijk om lachen zo van die wispelturige mensen die nie weten wa ze willen en zo maar opdoen :lol:
veel plezier met whatever ge u nog gaat kopen he lol
R rider
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door R rider »

houden die baja ! :twisted:
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Eddy

Bericht door Eddy »

Ik heb het allemaal,het is maar wat je zelf het liefste doe en niet een ander
Hellracer
Quadrider
Quadrider

Bericht door Hellracer »

koeke schreef:Heb juist mijn moto verkocht( baanmachine 5 jaar mee gereden) om een quad te kopen, heb daar geen spijt van. Voel me veiliger op een quad dan op een moto. Nadeel van een quad is wel het moeten aanschuiven in een file en de remmen, baan machine staat direct stil als je remt is met quad wel anders. Met een moto rij je ook overal te snel en met die nieuwe verkeerswet is dat niet leuk rijden. Je moet het voor je zelf uitmaken maar ik zou de quad houden.

Tis geen baanmachine dat ik wil maar enduro :)
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
Hellracer
Quadrider
Quadrider

Bericht door Hellracer »

Lewis schreef:maar voor veel geld te sparen zal het ni makkelijk zijn ! een goede wr ofzo betaal je snel 4000 euro ! en wat ga je nog van u quadje krijgen ?? dus ga je ni veel over hebben en dan nog iets veranderen aan de enduro , en je zult zeer weinig eurotjes over hebben vrees ik ! :wink:
Soory maar ik heb de quad 1 maand en 8400euro betaalt is wel veel geld dus :)
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
Plaats reactie