plaatselijk tuincentra..., groenen tuinslang kopen, wel eentje die beetje tegen hitte kan warm stoken en in de goeien vorm buigen.. moet lukken toch anders beetje expirimenteren er mee, is stuk goedkoper en hetzelfde matteriaal !
dat iedee van een tuinslang zou ik niet doen, ten eerste niet mooi, ten 2de is dat niet gemaakt voor tempraturen van 80-120 graden....
dat rekt uit en da doet.... nergens goed voor
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
dat iedee van een tuinslang zou ik niet doen, ten eerste niet mooi, ten 2de is dat niet gemaakt voor tempraturen van 80-120 graden....
dat rekt uit en da doet.... nergens goed voor
aleen rood blauwen geel
maar kga morgen eens bellen,misschien kunne ze aan de groene ook wel aan kome ..
die tuinslang lijkt me idd niet egt en goet idee,kzit met een stop van 2 bar om het kookpunt wa te verhoge
mercikes alvast!!
grtz
2010 sponsors: Topslager De Clerck~W Ten Ham~Technoflex suspension~SteelMX~Monster Energy~ Eurol lubricants~Schuurman BV~Jos Dolphijn~mcg-racing~kenny~D.I.D. chains~CL Brakes~Fibe Industries Racing
quad123 schreef:plaatselijk tuincentra..., groenen tuinslang kopen, wel eentje die beetje tegen hitte kan warm stoken en in de goeien vorm buigen.. moet lukken toch anders beetje expirimenteren er mee, is stuk goedkoper en hetzelfde matteriaal !
glenn#91 schreef:bij quadfun kunnen ze niet bestellen, maar sfs performance heeft ze wel in groen,maar weet iemand waar ik ze kan halen?
grtjs
ik heb ook nog zitten zoeken, ik had de slangen van cv4 voor die stonden er op de foto altijd in het groen bij. maar zijn dus idd niet leverbaar in het groen voor yfz. die van sfs performance die zijn toch van de uk. dat is toch niet zo een groot probleem om die te bestellen gewoon betalen via credit card of paypal.
Persoonlijk vind ik doorzichtige kvs slangen veel cooler ... http://www.scootparts.nl/epages/Scootpa ... s/48.00115" onclick="window.open(this.href);return false;
Er staan verschillende maten bij ( weet wel de maat niet vanbuiten voor een yfz )
Ook het prijsverschil is duidelijk , 7 euro per meter
I.P.V. 150 euro voor wat plastieke buisjes Kost wss nog geen 5 euro voor te maken
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !