vocht probleem
-
- Toeschouwer
vocht probleem
hallo ik ben nieuw op het forum ik heb een kymco mxer 50 steeds als ik in het water op de weg rij. komt er vocht in de stekkertjes die naar de startmotor lopen en die aan gesloten is aan de startmotor en als ik dan probeer testarten hoor ik wel
geklik en hoor ik een soort kortsluting geluid dan ga ik kijken en de stekkertjes open maken en dan zit er allemaal vocht in de stekkertjes dan maak ik het droog en dan start te weer weten jullie muschien een oplossing
geklik en hoor ik een soort kortsluting geluid dan ga ik kijken en de stekkertjes open maken en dan zit er allemaal vocht in de stekkertjes dan maak ik het droog en dan start te weer weten jullie muschien een oplossing
Re: vocht probleem
steekertjes aftape met watervaste tape of nieuw steekertjes plaatsen
- scoops
- Easy Quadrider
dit zou idd een vocht probleem kunnen zijn, spuit je stekkers regelmatig in met teflon spray. Wat ook zou kunnen zijn is dat je accu niet meer voldoende power heeft of je startmotor slecht is (dan hoor je een klick gevolgd door een soort rattelend geluid)
maar probeer eerst maar met teflon spray.
maar probeer eerst maar met teflon spray.
YFZ450, It's a feeling
-
- Toeschouwer
de accu kan het niet zijn want er zit een nieuwe accu in net twee maanden
-
- Toeschouwer
zins het veel regent heb ik er last van ik ga hem denk ik in spuiten en aftapen kijken of het dan is opgelost en al vast bedankt
Hey
Ik reed tot voor kort ook met een kymco ,wel een kxr 250 maar dat maakt niet uit,ik had hetzelfde probleem en telkens ik door een plas reed viel ik stil,ik heb toen een speciale waterdichte cross bougiekop gestoken van honda en het probleem was volledig van de baan.
Greetz Kwatter
Ik reed tot voor kort ook met een kymco ,wel een kxr 250 maar dat maakt niet uit,ik had hetzelfde probleem en telkens ik door een plas reed viel ik stil,ik heb toen een speciale waterdichte cross bougiekop gestoken van honda en het probleem was volledig van de baan.
Greetz Kwatter
-
- Toeschouwer
als ik door de plas rijd kan ik ook nog gewoon door rijden dan valt hij niet stil maar hij start daarna moeilijker dan moet ik dat stekkertje droog maken en dan start te weer
-
- Toeschouwer
ik ga hem vanmiddag aftapen en in spuiten kijken of het dan is opgelost als dat niet zo is ga ik naar mijn bougedop kijken
al vast bedankt
al vast bedankt
- scoops
- Easy Quadrider
Het probleem was toch het starten bij vocht, en niet het stilvallen? een bougiedop zal voor het starten niks uitmaken of alles moet zo los zitten dat er een emmer water in kan.Kymco mx 50 schreef:ik ga hem vanmiddag aftapen en in spuiten kijken of het dan is opgelost als dat niet zo is ga ik naar mijn bougedop kijken
al vast bedankt
YFZ450, It's a feeling
-
- Toeschouwer
ik heb hem ingespoten en afgeplakt en ik denk dat het opgelost is want ik heb vanmiddag in de regen gerijden en toen bij huis
gestopt en een paar uur later weer gestart en hij starte meteen
bedankt
gestopt en een paar uur later weer gestart en hij starte meteen
bedankt