Ik heb een probleem met een yamaha breeze.
Wij zijn het contactsleultje kwijt.
Nou is mijn vraag of iemand een idee heeft hoe ik toch nog de quad kan starten?
misschien doormiddel van een paar draden tegen elkaar, ofzo....
Alvast bedankt!
gewoon draden tegen elkaar zodat het contact opstaat en dan normaal starten welke kleur draden weet ik niet even zoeken dan vind je het wel
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Nieuw slot bestellen, kost een appel en ei bij de Yamaha-Stealer...
Je kan ook even kijken en meten welke draden je moet heben en daar een schakelaar tussen plaatsen, dat is een nog goedkopere oplossing...
Livin' On The Edge Is A Way Of Life...
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It! To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
ik heb ooit een reserve sleutel bij een dealer gehaald blijkbaar zou er maar een X aantal modellen sleutels zijn voor een warrior ik heb gewoon tussen een 100 tal sleutels gezocht met wat geluk vind je ene voor de breeze
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ik heb hem na het crossen ergens neer gelegt in huis maar ik kan hum nu dus niet weer vinden dus hij is niet gestolen.
Heeft iemand een idee welke draden je dan tegen elkaar moet houden?
Alvast bedankt.
Ik heb al gevraagd hoeveel een nieuw slotje kost bij SEVINK in Zelhem en daar kost die €50,-.
Hij heeft in het contactslotje wat uitgebroken en nu kun je zo met een platte schroevendraaier op contact zetten en starten.
Nog bedankt voor jullie informatie!