Ik sta op het punt om mijn blaster in te ruilen voor een raptor 660. Ik weet dat de raptor 660 gebouwd is van 2001 tot begin 2006. Ik heb mij laten vertellen dat er met de eerste modellen startproblemen waren en er ook een probleem was met de versnellingsbak.
*Kan iemand dit bevestigen?
*Vanaf welk bouwjaar is dit probleem verholpen?
*Indien ik een vroeg model zou kopen, zijn die problemen makkelijk te verhelpen?
*Zijn er andere vaak voorkomende problemen met een raptor 660?
*Is een raptor 660 betrouwbaar, of koop ik toch beter een raptor 700?
*Hoeveel is een raptor 660 vandaag ongeveer nog waard (min - max)?
Yamaha raptor 660
-
- Easy Quadrider
Re: Yamaha raptor 660
Van welk Bouwjaar is de raptor? Je kan dit zien aan de 10e positie van het VIN/Framenummer...
Livin' On The Edge Is A Way Of Life...
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It!
To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It!
Geen raptor met een blauw metalic frame kopen die zijn van 2001 en hebben problemen met de bak
Of het moet er 1 zijn die al open is geweest dan word het tandwiel van de 2e versnelling vervangen
Of het moet er 1 zijn die al open is geweest dan word het tandwiel van de 2e versnelling vervangen
yamaha of toch een can-am
Ik ben ook van een blaster naar een raptor 660 gegaan. Heb er zeker geen spijt van maar de blaster was veel speelser in de bochten vond ik. Heb het wel over in het zand rijden. Maar de power laat dat wel vergeten. Voor de rest rijd hij heel leuk.
Rij er nu een maand of 2, 3 mee, dus over problemen kan ik nog niets zeggen.
Enkel de versnellingsbak problemen heb ik echt gevonden naar mijn speurtocht voor problemen.
Rij er nu een maand of 2, 3 mee, dus over problemen kan ik nog niets zeggen.
Enkel de versnellingsbak problemen heb ik echt gevonden naar mijn speurtocht voor problemen.
de raptor die ik zou willen kopen is van 2003 en heeft ook een blauw frame. Beter afblijven dan?
-
- Easy Quadrider
Kijk eens naar t framenummer, kan je zeker weten wat t bouwjaar is!
Livin' On The Edge Is A Way Of Life...
2003 heeft een zwart frame als ik me niet vergis
Die je wilt kopen kan al open geweest zijn dat kun je zien aan het blok of er vloeibare pakking overvloedig aanzit of kijk ff naar de bouten ,dan weet je nog niet veel maar is hij open geweest.
Ze hadden mij ervoor gewaarschuwd maar ikdacht het loopt wel los dus niet een half jaar later bak kapot en ik ben er zeer zuinig mee geweest,kosten ruim 700 euries
Die je wilt kopen kan al open geweest zijn dat kun je zien aan het blok of er vloeibare pakking overvloedig aanzit of kijk ff naar de bouten ,dan weet je nog niet veel maar is hij open geweest.
Ze hadden mij ervoor gewaarschuwd maar ikdacht het loopt wel los dus niet een half jaar later bak kapot en ik ben er zeer zuinig mee geweest,kosten ruim 700 euries
yamaha of toch een can-am