Hoi
Heb een E-ton dxl 50
momenteel krijg ik hem niet aan de praat
ik denk aan de carb maar mischien hebben jullie een ander idee(carb helemaal schoon gemaakt)
het volgende:
als ik probeer te starten slaat hij soms even aan en loopt dan soms max 15 sec
Ik heb dus brandstof,een vonk en de luchtfilter is ook niet dicht
er zit nu een doorzichtige slang aan, maar ik zie (bijna)geen brandstof de carb in lopen? (het kraantje staat open)
iemmand ideen?
bvd
caburatur of ??
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: caburatur of ??
als je het darmpje van de carburator los maakt en het kraantje open komt er dan brandstof uit het darmpje?
zit je vlotter of vlotternaald goed? is de carburator overal zuiver gemaakt? niet enkel het vlotterbakje
sorry voor miss lastige vragen maar ik ken er die enkel het vlotterbakje zuiver maakte en nog niet eens de moeite deden om de vlotternaald te verwijderen en de sproeier om dit alles te reinigen en alles even door te blazen met luchtdruk en toen die jong thuis kwam zat er een korrel zand voor de vlotternaald heb alles eens zachtjes doorgeblazen met compressor en terug gemonteerd
zit je vlotter of vlotternaald goed? is de carburator overal zuiver gemaakt? niet enkel het vlotterbakje
sorry voor miss lastige vragen maar ik ken er die enkel het vlotterbakje zuiver maakte en nog niet eens de moeite deden om de vlotternaald te verwijderen en de sproeier om dit alles te reinigen en alles even door te blazen met luchtdruk en toen die jong thuis kwam zat er een korrel zand voor de vlotternaald heb alles eens zachtjes doorgeblazen met compressor en terug gemonteerd
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !