ltz 400
ltz 400
hoi
5 maand geleden had ik mijn quad verkocht en ingeruild voor een aprilia rs omdat ik eens iets anders wilde, maar sinds
enkele weken begon het toch weer te kriebelen en heb ik me van de week maar terug een quad gekocht, deze staat nog vrij standaard op de velgen en de verlaging na . maar daar gaan we iets aan doen
volgende mods komen er zeker op
nerfbars, veerhoezen, voor en achterbumper, tankdop,pinkerset,vooraan bredere velgen want die scooterbandjes vind ik niet
mooi
5 maand geleden had ik mijn quad verkocht en ingeruild voor een aprilia rs omdat ik eens iets anders wilde, maar sinds
enkele weken begon het toch weer te kriebelen en heb ik me van de week maar terug een quad gekocht, deze staat nog vrij standaard op de velgen en de verlaging na . maar daar gaan we iets aan doen
volgende mods komen er zeker op
nerfbars, veerhoezen, voor en achterbumper, tankdop,pinkerset,vooraan bredere velgen want die scooterbandjes vind ik niet
mooi
Re: ltz 400
ziet er goed uit
-
- Quadverslaafde
veel plezier met uw nieuwe aankoop
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Mooie machine heb je daar
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
schoon quadje
wel spijtig dat je het pas beseft hebt toen je nieuwe weg was
wel spijtig dat je het pas beseft hebt toen je nieuwe weg was
ja zeker en vast, de vorige was zeker een goede en mooie quad
maarja, spijt komt altijd achteraf he
maarja, spijt komt altijd achteraf he
Aan die pinkers wordt al gewerkt denk ik
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
inderdaad Bart
zullen ze morgen eens monteren zijn die lelijke blokpinkers er toch al af
zullen ze morgen eens monteren zijn die lelijke blokpinkers er toch al af
mooie quad,
als ik mijn quad niet had gekocht had ik deze gekocht.
is zeker een mooie quad en met zeer weinig km!! ga je veel plezier aan beleven.
ik heb nu dezelfde , ook gekocht met scooterbandjes, deze zijn er ook af gegaan en er liggen nu 8' brede velgen op en 195/50/10 spearz banden. rijd veel beter, wel wennen in't begin.
als ik mijn quad niet had gekocht had ik deze gekocht.
is zeker een mooie quad en met zeer weinig km!! ga je veel plezier aan beleven.
ik heb nu dezelfde , ook gekocht met scooterbandjes, deze zijn er ook af gegaan en er liggen nu 8' brede velgen op en 195/50/10 spearz banden. rijd veel beter, wel wennen in't begin.
heb nog een vraagje, is dit mashien vooraan verlaagd? u dempers staan zo recht, is deze bovenaan de dempers aangepast?
is wel intressant.
is wel intressant.
@ HKW de quad is verlaagd vooraan en de linken zitten inderdaad bovenaan
heb er maar eens vlug een foto van gemaakt
heb er maar eens vlug een foto van gemaakt
die links zijn idd intressanter, dan blijft de demper mooier op de armen staan en blijft de vering zachter. waar zouden deze te koop zijn?
en de wielen ook te koop staan? welke gaan erop komen?
en de wielen ook te koop staan? welke gaan erop komen?
weet niet waar ze van komen, de quad komt in ieder geval van motoparts wevelgem.de linken stonden erop
velgen zullen waarschijnlijk red labels worden 8*10 en 10*10. maar eerst de velgen die erop staan verkocht krijgen.
de verkoop vlot niet zo goed, omdat de vorige eigenaar een voorste velg beschadigd heeft, waarschijnlijk ergens mee tegen een borduur gezeten ofzo .
velgen zullen waarschijnlijk red labels worden 8*10 en 10*10. maar eerst de velgen die erop staan verkocht krijgen.
de verkoop vlot niet zo goed, omdat de vorige eigenaar een voorste velg beschadigd heeft, waarschijnlijk ergens mee tegen een borduur gezeten ofzo .
na een tijdje word het nog eens tijd dat ik nog wat foto's plaats
het volgende is er aan veranderd
pinkerset, veerhoezen,tankdop,nerfbars,doma uitlaat,luchtfilter en de nodige afstellingenµ
douglas red labels met spearz rubber
het volgende is er aan veranderd
pinkerset, veerhoezen,tankdop,nerfbars,doma uitlaat,luchtfilter en de nodige afstellingenµ
douglas red labels met spearz rubber
-
- Easy Quadrider
ziet er woest beestje uit,geniet er van