vaste demper???
vaste demper???
vraagje: ik heb men uitlaat eens goed bekeken en het lijkt wel of de demper en de buis 1 geheel zijn
is het dan de bedoeling dat je deze afzaagt of zo bij het plaatsen van een andere demper
ga zowiezo heel de uitlaat vervangen als dit zo ver is maar vroeg het me af
is het dan de bedoeling dat je deze afzaagt of zo bij het plaatsen van een andere demper
ga zowiezo heel de uitlaat vervangen als dit zo ver is maar vroeg het me af
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Besef goed dat tuning stukken bij verkoop quasi nul extra waarde opleveren. Verwacht ook geen wonderen van tuning, je gaat wat verschil voelen, maar met een 350 getuned ga je geen 400 standaard bijhouden.
Als je wat andere topics volgt is het beter om een quad benenden de 400 cc standaard te houden en te sparen voor een zwaarder model.
Of begin met de quad breder te zetten, dat zal je veel meer fun opleveren dan motor aanpassen.
Als je wat andere topics volgt is het beter om een quad benenden de 400 cc standaard te houden en te sparen voor een zwaarder model.
Of begin met de quad breder te zetten, dat zal je veel meer fun opleveren dan motor aanpassen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Daar sluit ik mij volledig bij aan.No Limit YFZ schreef:Besef goed dat tuning stukken bij verkoop quasi nul extra waarde opleveren. Verwacht ook geen wonderen van tuning, je gaat wat verschil voelen, maar met een 350 getuned ga je geen 400 standaard bijhouden.
Als je wat andere topics volgt is het beter om een quad benenden de 400 cc standaard te houden en te sparen voor een zwaarder model.
Of begin met de quad breder te zetten, dat zal je veel meer fun opleveren dan motor aanpassen.
Een andere demper voor de look en de sound zou ik wel steken. In combinatie met luchterfilter en dyno jet kit zal dit toch wat meer vermogen leveren.
Maar hotcams en toestanden zou ik zeker niet doen.
Kan je beter wat opleggen bij je 350 en een Z-400 kopen.
De wegligging van je quad verbeteren is een andere zaak
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
1 voor 1 z-400 freaks
en ga tunen zoals ik dat denk te moeten doen , je maakt me niet wijs dat bvb. bij een 350 een uitlaat 5% power geeft en bij jullie 400 10% of andere aftermarket parts
ik reed met men suzuki gsxr600 ook vele fireblades en zxr900 van de weg af , in verglijking tuusen de cc's zit je bij de zwaardere modellen altijd met het meergewicht en dit is niet te onderschatten
en ga tunen zoals ik dat denk te moeten doen , je maakt me niet wijs dat bvb. bij een 350 een uitlaat 5% power geeft en bij jullie 400 10% of andere aftermarket parts
ik reed met men suzuki gsxr600 ook vele fireblades en zxr900 van de weg af , in verglijking tuusen de cc's zit je bij de zwaardere modellen altijd met het meergewicht en dit is niet te onderschatten
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
Je moet het natuurlijk zelf weten maar zoals gezegt gaat tunen echt niet heel veel meer vermogen leveren je kan boos reageren en lekker toch 1500 euro investeren in dikke tuning en dan heb je wel 7pk meer ofzo die 1500 is dat gewoon niet waard. Maar zelf weten natuurlijk misschien heb jij wel veel geld en kan het je niet schelen. Maar dan had je ook en snellere quad kunnen kopen.
Kortom de tuning is de lol niet waard tenzei jij die 1500 euro het al waard vind omdat je graag sleutelt
Kortom de tuning is de lol niet waard tenzei jij die 1500 euro het al waard vind omdat je graag sleutelt
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"