Pagina 1 van 3
vaste demper???
Geplaatst: ma 19 jul, 2004 22:12
door sjarty
vraagje: ik heb men uitlaat eens goed bekeken en het lijkt wel of de demper en de buis 1 geheel zijn
is het dan de bedoeling dat je deze afzaagt of zo bij het plaatsen van een andere demper
ga zowiezo heel de uitlaat vervangen als dit zo ver is maar vroeg het me af
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
Geplaatst: ma 19 jul, 2004 22:16
door Bartie
Denk dat je niet goed gekeken hebt.
Loop de buis nog eens af en je zal wel een koppelings stuk vinden.
Geplaatst: ma 19 jul, 2004 22:22
door sjarty
je ziet wel naden maar zo niet direkt achter de demper , en die naden hebben ze dan toch goed dichtgemaakt want die lijken niet demonteerbaar te zijn
zou toch kunnen , niet
![Question :?:](./images/smilies/icon_vraagteken.gif)
Geplaatst: ma 19 jul, 2004 22:32
door Drive a Z
begin dan met nokkenassen of luchtfilter hé, en later zul je dan wel wijzer worden.
En bv. een rino steken
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
Geplaatst: ma 19 jul, 2004 22:43
door sjarty
totaal off topic maar toch bedankt voor de moeite en luchtfilter is voor binnen een week en die uitlaat zal yoshi worden indien te krijgen
en die nokkenas is een groot
![Question :?:](./images/smilies/icon_vraagteken.gif)
, weet niet of dit te krijgen is of het blok moet hetzelfde zijn als de warrior
heb ik trouwens een toppic over gestart
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
Geplaatst: ma 19 jul, 2004 22:49
door Robby
je uitlaat zit aan elkaar daar waar je buis van vanvoor achter je kader kruipt, daar ergens
Geplaatst: di 20 jul, 2004 06:44
door Rik350
ja je hebt een voor en en achterstuk die ergens in het midden van de pijp zitten gekoppeld Als je een nieuwe demper koopt zit de pijp tot het midden erbij
![Afbeelding](http://img14.exs.cx/img14/4497/IM000006.jpg)
Geplaatst: di 20 jul, 2004 06:55
door No Limit W-tec
Besef goed dat tuning stukken bij verkoop quasi nul extra waarde opleveren. Verwacht ook geen wonderen van tuning, je gaat wat verschil voelen, maar met een 350 getuned ga je geen 400 standaard bijhouden.
Als je wat andere topics volgt is het beter om een quad benenden de 400 cc standaard te houden en te sparen voor een zwaarder model.
Of begin met de quad breder te zetten, dat zal je veel meer fun opleveren dan motor aanpassen.
Geplaatst: di 20 jul, 2004 07:27
door Ralph
Er is geen nokkenas en geen Yoshimura voor de Raptor350.
Geplaatst: di 20 jul, 2004 12:28
door Bartie
No Limit YFZ schreef:Besef goed dat tuning stukken bij verkoop quasi nul extra waarde opleveren. Verwacht ook geen wonderen van tuning, je gaat wat verschil voelen, maar met een 350 getuned ga je geen 400 standaard bijhouden.
Als je wat andere topics volgt is het beter om een quad benenden de 400 cc standaard te houden en te sparen voor een zwaarder model.
Of begin met de quad breder te zetten, dat zal je veel meer fun opleveren dan motor aanpassen.
Daar sluit ik mij volledig bij aan.
Een andere demper voor de look en de sound zou ik wel steken. In combinatie met luchterfilter en dyno jet kit zal dit toch wat meer vermogen leveren.
Maar hotcams en toestanden zou ik zeker niet doen.
Kan je beter wat opleggen bij je 350 en een Z-400 kopen.
De wegligging van je quad verbeteren is een andere zaak
Geplaatst: di 20 jul, 2004 19:03
door sjarty
1 voor 1 z-400 freaks
en ga tunen zoals ik dat denk te moeten doen , je maakt me niet wijs dat bvb. bij een 350 een uitlaat 5% power geeft en bij jullie 400 10% of andere aftermarket parts
ik reed met men suzuki gsxr600 ook vele fireblades en zxr900 van de weg af , in verglijking tuusen de cc's zit je bij de zwaardere modellen altijd met het meergewicht en dit is niet te onderschatten
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_uitroepteken.gif)
Geplaatst: di 20 jul, 2004 19:27
door Rik350
Je moet het natuurlijk zelf weten maar zoals gezegt gaat tunen echt niet heel veel meer vermogen leveren je kan boos reageren en lekker toch 1500 euro investeren in dikke tuning en dan heb je wel 7pk meer ofzo die 1500 is dat gewoon niet waard. Maar zelf weten natuurlijk misschien heb jij wel veel geld en kan het je niet schelen. Maar dan had je ook en snellere quad kunnen kopen.
Kortom de tuning is de lol niet waard tenzei jij die 1500 euro het al waard vind omdat je graag sleutelt
Geplaatst: di 20 jul, 2004 19:30
door sjarty
tuning is juist de fun , alleen rijden wil ik niet ik wil zowel evolueren in rijstijl als rijkapaciteit van de quad en was niet boos , dit noemt expressie met woorden
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
Geplaatst: di 20 jul, 2004 20:19
door KrisZ400
Ik zou gewoon doen wat jij wilt en mooi vindt. zo krijg je een unieke quad!!!
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
Geplaatst: di 20 jul, 2004 20:24
door sjarty
voila eens een leuke mening
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)