Mijn LTR loopt sinds zondag zeer slecht,
hij komt niet op toeren en knalt flink uit de uitlaat, het lijkt of hij te weining bezine krijgt
het volgende hebben we al gedaan:
Uitgelezen, geen foutmeldingen gekregen
nieuwe temp sensor en luchtfilter sensor
nieuwe boegie
benzine pomp vervangen
benzine filter vernieuwd
bobine vervangen
cherrybomb vervangen
computer vervangen
kabelboom na gelopen
gasklephuis schoon gemaakt
alle stekkers schoongemaakt van binnen
zekeringen gecontroleerd
we hebben geen verkeerde benzine getankt.
De motor is volledig gereviseerd en heeft daarna nog maar 2 uurtje gelopen
iemand nog andere ideeen?
LTR 450
- blaster_Horst
- Easy Quadrider
- Berichten: 215
- Lid geworden op: ma 13 jun, 2005 17:18
- Locatie: Limburg
- scoops
- Easy Quadrider
- Berichten: 223
- Lid geworden op: za 07 nov, 2009 13:09
- Locatie: Somewhere down de crazy river (z-o Brabant)
Re: LTR 450
lijkt erop dat 1 van je uitlaatkleppen niet volledig sluit of verbrand is. (na al je checks en vervangen onderdelen zou ik het toch zoeken in een mechanische probleem)
YFZ450, It's a feeling
- blaster_Horst
- Easy Quadrider
- Berichten: 215
- Lid geworden op: ma 13 jun, 2005 17:18
- Locatie: Limburg
Re: LTR 450
we hebben de kleppen deksel er momenteel al af liggen dus misschien dat je gelijk hebt, een ander probleem kan ik me ook niet goed bedenken
- scoops
- Easy Quadrider
- Berichten: 223
- Lid geworden op: za 07 nov, 2009 13:09
- Locatie: Somewhere down de crazy river (z-o Brabant)
Re: LTR 450
Hoe zag je olie eruit? of is er die nog niet uitgehaald? als hij er nog in zit kun je even de olie vulplug van het blok eruit halen en proberen het even te laten lopen. Voel daarbij aan het gat waar die plug normaal zit of er geen lucht uit komt. (zo niet dan is je zuiger en zuigerveren nog goed.
het is misschien ook verstandig om de bougie eruit te halen en met een stuk soldeer tin de ruimte tussen zuiger en cilinderkop te meten (stuk tin door bougiegat steken tot het tegen de cilinderwand komt, dan krukas even draaien tot de zuiger geheel in bdp is geweest, stuk tin er weer uit trekken en met een schuifmaat meten).
het is misschien ook verstandig om de bougie eruit te halen en met een stuk soldeer tin de ruimte tussen zuiger en cilinderkop te meten (stuk tin door bougiegat steken tot het tegen de cilinderwand komt, dan krukas even draaien tot de zuiger geheel in bdp is geweest, stuk tin er weer uit trekken en met een schuifmaat meten).
YFZ450, It's a feeling
Re: LTR 450
dat komt omdat er de sensor op de gas klep
defect is of dat deze foutief is af geregeld.
is simpel op te lossen door deze wat van positie te veranderen .
(is wel zeer gevoelig )
als dit niet werkt moet je deze vervangen .
normaal moet je deze afstellen met de pc .
deze sensor zal ongeveer 150 euro kosten
defect is of dat deze foutief is af geregeld.
is simpel op te lossen door deze wat van positie te veranderen .
(is wel zeer gevoelig )
als dit niet werkt moet je deze vervangen .
normaal moet je deze afstellen met de pc .
deze sensor zal ongeveer 150 euro kosten
- blaster_Horst
- Easy Quadrider
- Berichten: 215
- Lid geworden op: ma 13 jun, 2005 17:18
- Locatie: Limburg
Re: LTR 450
de kleppen stonden nog perfect, ik kon het me ook al haast niet voor stellen omdat de motor maar 2 uurtjes had gelopen na de revisie,
het lag aan het retour klepje onder de tank, deze lekte door, hierdoor kwam de motor niet op toeren en liep hij heel onrustig.
het lag aan het retour klepje onder de tank, deze lekte door, hierdoor kwam de motor niet op toeren en liep hij heel onrustig.