tgb 550 4x4 zoekt POWER

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
martijnblade550
Toeschouwer
Toeschouwer

tgb 550 4x4 zoekt POWER

Bericht door martijnblade550 »

dag mensen
weet iemand hoe je de toerenbegrenzer van een 550 regelt/uitzet. bij 7500 toeren komt hij er al in en dan rij ik ongeveer 80 km.
mijn maat met een 525 target 4x4 dolt me met accelereren en vooral op topsnelheid.
Verder was ik benieuwd of er in de uitlaat van de 550 ook 'proppen' zitten.
alle tips zijn welkom :idea:

De begrenzer voor het inrijden is er al uit,maar volgens mij zit er nog veel meer in dan wat er nu uit komt

help....... martijn
Blade Runner
Toeschouwer
Toeschouwer

TGB Blade 425LE wilt meer

Bericht door Blade Runner »

Hallo, :crosser:

(kzie dat er voor jou nog helemaal geen reactie is, maar ik hoop dat jij nu wel een oplossing hebt gevonden.)

Ik heb een vraagje: Bij mij geeft ie al een topsnelheid van ongeveer 97km/p.uur. Wat kan ik het beste doen om ongeveer 10 km/p.uur harder te rijden. Ik rij m al bijna 2jaar en deze (TGB Blade 425LE) is nog braafjes orgineel.

Thanx alvast
martijnblade550
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: tgb 550 4x4 zoekt POWER

Bericht door martijnblade550 »

Ik heb zelf 2 jaar op een 425 gereden en 95 is ongeveer de top die ik gereden heb (ongeveer 100 op de teller)
met harde banden (0.7bar)
verder heb ik er nooit iets aan gedaan.
p.s heb nu een 550 maar denk nog graag terug aan de 425 want die ging bijna net zo lekker (veeeeel lichter)

je kan wel youtube.commmen naar martijn tgb voor wat filmpjes met de 425 in frankrijk (woon ik)
succes martijn
KevinG8
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door KevinG8 »

Mijn 550 rijdt nu na het inrijden zo'n 105 km/h helemaal standaard nog, toeren zijn begrenst op 7800

Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd of er nog meer uit te halen valt,
andre verzijl
Quadrider
Quadrider

Bericht door andre verzijl »

mijn 525 blade loopt 85 kmh wind tegen 96 kmh wind mee gps gemeten de teller van mijn 525 wijkt 10kmh af.af fabriek zit er een prop in de uitlaat om hem op 20 pk te krijgen.veder kan je er zwaardere variorollen in zetten en de poelie aan passen dan loop hij ook een stuk harder. maar pas op hier mee vervalt je fabrieks garantie!!!. ik heb nog een tip http://www.tgb-forum.de" onclick="window.open(this.href);return false; dat is wel in de duitse taal maar daar staat ook wat over zwaardere vario rollen en zo.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
andre verzijl
Quadrider
Quadrider

Bericht door andre verzijl »

kijk ook hier eens daar staan foto,s van een snelle uitlaat voor een tgb blade 550. http://www.gpr.it" onclick="window.open(this.href);return false; groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Plaats reactie