powercommander

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider

powercommander

Bericht door Fre* »

hallo

ik weet dat er al veel topics aan zijn toegewijd. maar ik er zijn nog steeds een paar dingen die me niet echt duidelijk zijn over die powercommander...

waar installeer je bv zo een ding? is dit gemakkelijk zelf te doen?
is het nodig als je enkel de demper veranderd?

alvast bedankt iedereen :)
muisje
Quadfanaat
Quadfanaat

Re: powercommander

Bericht door muisje »

over welke quad hebben we het ?

bij mij (raptor 700) zit het in zo'n bakje onder men zadel
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Fre* »

muisje schreef:over welke quad hebben we het ?

bij mij (raptor 700) zit het in zo'n bakje onder men zadel
jep raptor 700...
maar waar is dat dan op aangesloten?
-=(R4N3)=-
Quadrider
Quadrider

Bericht door -=(R4N3)=- »

Je trekt de originele plug van je brandstof injector af en prikt die in je powercommander.
Dan prik je de stekker van je powercommander weer op de plek van de originele stekker op je injectie,massadraadje vastmaken en rijden maar!

Maarruh..kweenie wat je precies van plan bent maar ik zou ook eens naar een powerbox van bv HMF,EHS,Monster,FMF,Dynatek enz kijken!
Die zijn met knopjes op de unit zelf in te stellen,met een powercommander heb je een pc nodig.

Ik heb er zelf 1 van EHS laten komen uit de USA,was voor €150 klaar en kan met die knopjes mijn Rappie ter plekke aan elke situatie aanpassen.

Een Raptor loopt af fabriek al aan de arme kant qua brandstof(milieu enzo) dus wat meer brandstof vind hij zowieso wel fijn hoor,met of zonder powermods!

Suc6 ermee man!

l8rrrrrrrrrr 8)
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Fre* »

-=(R4N3)=- schreef:Je trekt de originele plug van je brandstof injector af en prikt die in je powercommander.
Dan prik je de stekker van je powercommander weer op de plek van de originele stekker op je injectie,massadraadje vastmaken en rijden maar!

Maarruh..kweenie wat je precies van plan bent maar ik zou ook eens naar een powerbox van bv HMF,EHS,Monster,FMF,Dynatek enz kijken!
Die zijn met knopjes op de unit zelf in te stellen,met een powercommander heb je een pc nodig.

Ik heb er zelf 1 van EHS laten komen uit de USA,was voor €150 klaar en kan met die knopjes mijn Rappie ter plekke aan elke situatie aanpassen.

Een Raptor loopt af fabriek al aan de arme kant qua brandstof(milieu enzo) dus wat meer brandstof vind hij zowieso wel fijn hoor,met of zonder powermods!

Suc6 ermee man!

l8rrrrrrrrrr 8)
Dat is een goeie tip, ga daar zeker eens naar kijken!!
ben van plan mijn uitlaat te veranderen, maar twijfel nog tussen complete lijn en een slip on...

Alvast bedankt!
Plaats reactie